REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
33
AMG GT4

„AMG“ nebėra tik sportiškų „Mercedes Benz“ automobilių divizija. Tai nėra tik specialios dirbtuvės, kuriose eilinė C ar E klasė paverčiama vakarėlio siela. Panašu, kad „AMG“ padalinys tampa pilnaverčiu automobilių gamintoju, kuris „Mercedes Benz“ modelių gamą praturtinta štai tokiais ratuočiais.

33

„AMG“ nebėra tik sportiškų „Mercedes Benz“ automobilių divizija. Tai nėra tik specialios dirbtuvės, kuriose eilinė C ar E klasė paverčiama vakarėlio siela. Panašu, kad „AMG“ padalinys tampa pilnaverčiu automobilių gamintoju, kuris „Mercedes Benz“ modelių gamą praturtinta štai tokiais ratuočiais.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Šiuo metu vykstančioje Ženevos automobilių parodoje „AMG“ su „Daimler“ koncerno vadovu priešakyje pristatė „AMG GT 4“ sedaną arba kaip pasakytų kompanijos atstovai – „2+2“ tipo kupė, kurio taikinyje bus tik vienas konkurentas – „Porsche Panamera“.

REKLAMA

„AMG“ inžinieriai kurdami naująjį modelį, norėjo užtikrinti, jog anksčiau pristatyto „AMG GT“ kupė charizma ir šelmiškas charakteris būtų perkeltas į civilizuotesnį AMG GT 4“ sedaną. Žvelgiant į automobilio dizainą, panašu, kad jiems pavyko tai padaryti su kaupu. Priekinė dalis – agresyvi ir raumeninga. Tuo tarpu galinė „GT 4“ dalis labai primena ankstesnės kartos „CLS“ – nuožulni stogo linija ir riestas užpakalis tikrai privers atsisukti kiekvieną gatvėje sutiktą praeivį.

REKLAMA
REKLAMA

Kadangi tai sportiškas, dinamiškas modelis, vokiečiai nesiruošia į šį sedaną montuoti dyzelinių motorų. Variklių gamoje bus trys skirtingi benzininiai motorai: 6 cilindrų 430 arklio galių išvystanti versija „GT 53 4Matic+ modelyje. Vienu laipteliu aukščiau bus „GT 63“ versija su 580 arklio galių išspaudžiančiu V8, o modelių gamos viršūnėje – „GT 63 S“ su 630 arklio galių jėgaine, keturių varančiųjų ratų pavara ir gebėjimu iki 100 km/val. įsibėgėti vos per 3,2 sekundės.

„AMG“ specialistai norėdami užtikrinti, jog „AMG GT 4“ sedanas kelyje elgtųsi ne kaip šuo nutrūkęs nuo grandinės, o pakankamai rafinuotas sedanas, visus variklius poruos su keturių varančiųjų ratų pavara. Ji padės susitvarkyti su netikėtai iškritusiu sniegu arba su itin sunkia vairuotojo koja, kuri kiekvieną akimirką norės pajusti kaip į užpakalį spiria didžiulis sukimo momentas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Visų „AMG GT 4“ versijų vairuotojai galės rinktis iš keletos skirtingų važiavimo režimų. Pradedant nuo „Eco“ ir baigiant aštriu „Race“ režimu, kuris išjungs visas pagalbines sistemas ir leis sutaršyti vieną ar du padangų komplektus. Jeigu tai nėra Jūsų siekiamybė, tuomet „AMG GT 4“ turėtų nustebinti savo atletiškumu posūkiuose, mat išmaniai veikiančios pagalbinės sistemos ir keturių vairuojamųjų ratų sistema užtikrins, jog į posūkį įvažiuotumėte greičiau, o iš jo – stabiliau.

„Mercedes Benz“ atstovybėse šis modelis pasirodys šių metų pabaigoje. Kaina? Nuo maždaug 120 000 eurų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų