
Praėjusią vasarą, sunkiai uždirbti pinigai buvo skirti ne pramogoms, bet automobiliui. Anilas įsigijo „D2 Racing“ reguliuojamo aukščio amortizatorius. Tai buvo pirmoji automobilio modifikacija. Praėjus dar keliems mėnesiams, vaikinas pakeitė automobilio kėbulą spalvą, tačiau artėjant metų pabaigai, Anilo galvos skausmas tapo šiurkščios ir nedėkingos gatvės, kurios nemėgsta prie žemės prigludusių automobilių.
Kadangi pagrindinis tikslas buvo sukurti „VIP“ stiliaus automobilį, Anilo pradėjo taupyti savo brangiausiam pirkiniui - „Autopilot V2“ orinės pakabos komplektui. Taupydamas naujam pakabos komplektui, vaikinas tuo pačiu metu ieškojo ir naujų ratlankių, kurie padėtų išsiskirti šiam japoniškam sedanui.
Po ilgų paieškų, vaikino akį patraukė „Luxury Abstract“ ratlankiai, kurie buvo nudažyti auksine spalva. 19 colių skersmens, 9.5 (priekyje) ir 11 (gale) colių pločio ratlankiai atrodo buvo sukurti ne kuriam nors kitam, bet būtent Anilui priklausančiam „Infiniti G35“.
Atvykus naujoms detalėms, liko padaryti tik vieną dalyką - jas sumontuoti ir po to žiūrėti kaip gražiai atrodo Europoje pakankamai retas sedanas.


