• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kai kuriems automobiliams tiesiog nėra lemta tapti žinomu ir geidžiamu visame pasaulyje. Kaip bebūtų gaila, tačiau šis prakeiksmas lydi daugelį itališkų automobilių. Nuo puikiai atrodančių „Alfa Romeo“ iki ne visiems įtinkančių „Lancia“ markės mašinų.
„Lancia Thema“ galėtume drąsiai įtraukti į automobilių sąrašą, kurie metams bėgant nukeliauja užmarštin. Tai buvo ilgas, erdvus sedanas, kurį italai sukūrė bendradarbiaujant su „Fiat“, „Alfa Romeo“ bei „Saab“ inžinieriais. Visi šie automobiliai dalinosi ta pačia platforma, tam tikrais pakabos komponentais, varikliais. „Alfa Romeo“ ir „Lancia“ modeliai netgi buvo komplektuojami su 6 cilindrų varikliais, tačiau ne viena modifikacija neprilygo 1987 metais debiutavusiai „Thema 8.32“.

Kai kuriems automobiliams tiesiog nėra lemta tapti žinomu ir geidžiamu visame pasaulyje. Kaip bebūtų gaila, tačiau šis prakeiksmas lydi daugelį itališkų automobilių. Nuo puikiai atrodančių „Alfa Romeo“ iki ne visiems įtinkančių „Lancia“ markės mašinų.
„Lancia Thema“ galėtume drąsiai įtraukti į automobilių sąrašą, kurie metams bėgant nukeliauja užmarštin. Tai buvo ilgas, erdvus sedanas, kurį italai sukūrė bendradarbiaujant su „Fiat“, „Alfa Romeo“ bei „Saab“ inžinieriais. Visi šie automobiliai dalinosi ta pačia platforma, tam tikrais pakabos komponentais, varikliais. „Alfa Romeo“ ir „Lancia“ modeliai netgi buvo komplektuojami su 6 cilindrų varikliais, tačiau ne viena modifikacija neprilygo 1987 metais debiutavusiai „Thema 8.32“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Lancia Thema (2)



Lancia Thema 8.32“ buvo šio modelio flagmanas, kelrodė žvaigždė ir įvaizdžio dalis. Priekinėje automobilio dalyje tūnojo 3 litrų, 8 cilindrų benzininis variklis, atkeliavęs ne iš milžiniško „Fiat“ koncerno sandėlio, o iš „Ferrari 308“ automobilio. Taip - štai šis kuklus itališkas automobilis turėjo „Ferrari“ variklį!
Į „Lancia“ montuotas motoras išvystė 215 arklio galių ir 285 Nm sukimo momentą. Šio variklio pagalbos dėka, itališkas sedanas iki 100 km/val. įsibėgėdavo per 6,8 sekundės ir pasiekdavo 240 km/val. maksimalų greitį.
Techninės charakteristikos ir „Ferrari“ variklis nebuvo vienintelis „
Lancia Thema 8.32“ išskirtinumas. „Lancia Thema 8.32“ buvo pirmasis automobilis pasaulyje, kuris turėjo automatiškai išlendantį spoilerį. Mygtuko paspaudimu jis pasislėpdavo bagažinės dangtyje.

REKLAMA

Lancia Thema (3)


„Lancia Thema 8.32“ niekuomet nebandė konkuruoti su to meto greičiausiais sedanais, tokiais kaip : „BMW M5“ ar „Mercedes Benz 500 E“ - jie buvo greitesni ir geriau valdomi, tačiau „Lancia“ norėjo įtikti tiems, kam reikėjo patogaus, komfortiško ir pakankamai greito sedano.
Dėl savo išskirtinio charakterio ir labai aukštos kainos, itališkas sedanas sulaukė šiek tiek daugiau nei 3900 užsakymų. Žvelgiant iš gamintojo pusės - tai yra absoliutus fiasko, tačiau žvelgiant iš automobilių entuziastų pusės - tai yra vienas įdomiausių ir rečiausių automobilių pasaulyje, kurio vertė artimiausioje ateityje augs, augs ir dar kartą augs.

REKLAMA
REKLAMA

Lancia Thema (2)


Įdomu yra tai, jog didžioji dauguma modelių, išriedėjusių iš „Lancia“ gamyklos buvo su sedano kėbulu. Didžioji dauguma? Taip, didžioji dauguma, nes labai mažą dalį pagamintų automobilių turėjo universalo kėbulą. Pirmąjį egzempliorių, pagal specialų užsakymą, gamintojas sukūrė „Fiat“ koncerno lyderiui - Gianni Agnelli.
Vis dėlto, atsiradus pirmajam egzemplioriui, vėliau gamykla sulaukdavo ir daugiau papildomų užsakymų, jog sukurtų „Thema 8.32“ universalą. Gamintojo duomenimis, dienos šviesą išvydo vos keturi „Thema 8.32“ universalai, kurie iki šiol važinėja Europos keliais.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Lancia Thema (4)


Automobilių entuziastai pamatę „Thema 8.32“ universalo koncepciją, labai greitai pradėjo kurti savo interpretacijas, kurios niekuo nenusileisdavo „Thema 8.32“ universalo originalui. Puikus to pavyzdys - štai šis egzempliorius, kurio autorius konstruodamas „Thema 8.32“ universalą naudojo tik originalias „Lancia“ dalis.
Projekto autoriui prireikė net keturių skirtingų donorų, jog galėtų sukonstruoti autentišką, nepriekaištingą „Thema 8.32“ universalą, kurio ratus suka „Ferrari“ variklis.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų