REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
16
„Alpine A524“ bolidas (nuotr. gamintojo)

Trečiadienio vakarą „Alpine“ savo būstinėje surengė oficialią „visiškai naujo“ bolido pristatymą.

16

Trečiadienio vakarą „Alpine“ savo būstinėje surengė oficialią „visiškai naujo“ bolido pristatymą.

REKLAMA

„A524“ vardu pakrikštytą bolidą 2024-ųjų sezone toliau vairuos Estebanas Oconas ir Pierre'as Gasly.

E. Oconui tai jau bus penktieji metai „Alpine“ komandoje, o P. Gasly – antrieji. Nepaisant to, abiejų lenktynininkų sutartys su „Alpine“ baigiasi 2024-ųjų sezono pabaigoje.

Jackas Doohanas, pernai Formulės 2 čempionate užėmęs trečiąją vietą, lieka „Alpine“ atsarginiu vairuotoju.

Praėjusiais metais „Alpine“ siekė konstruktorių įskaitoje užimti ketvirtąją vietą ir tokiu būdu priartėti prie geriausiųjų trejetuko, tačiau vietoje to, „Alpine“ praėjusių metų sezoną baigė šeštoje vietoje. Nors komanda surinko 120 taškų, tai buvo blogiausias „Alpine“ komandos rezultatas nuo pat 2019 m.

„Mes privalome tobulėti, jog galėtume žengti į aukštesnį lygį“, – renginio metu sakė sakė Bruno Faminas.

„Visi žinome, jog pažanga niekada nebūna linijinė. Daugiausia dėmesio skiriame sau ir tobulėjimui įvairiose srityse, kad galėtume pademonstruoti didesnį konkurencingumą“, – pridūrė jis.

REKLAMA
REKLAMA

„Alpine“, kuri turėjo visas galimybes pasinaudoti naujomis taisyklėmis, apribojančiomis komandų išlaidavimą, sugebėjo prarasti pranašumą, o „McLaren“ ir „Aston Martin“ padaryta pažanga tik dar labiau išryškino opias komandos problemas.

REKLAMA

Pasak „Alpine“ technikos direktoriaus Matto Harmano, komanda nusprendė laikytis kitokios dizaino filosofijos, jog bendroje rikiuotėje galėtų pakilti kuo aukščiau.

„Mes maksimaliai išnaudojome „A523“ potencialą, todėl „A524“ yra absoliučiai naujas“, – sakė M. Harmanas.

„Sužinojome, jog „A523“ efektingai veikė tik labai siaurų parametrų grupėje ir tai buvo mūsų silpnoji pusė. Todėl su „A524“ trokštame būti universalesni ir turėti daugiau galimybių maksimaliai išnaudoti jo potencialą“.

„Alpine“ teigia, jog iš pagrindų pertvarkė važiuoklę, įdiegė naują galinės pakabos sistemą, taip pat daug dėmesio skyrė stabdžių sistemai.

REKLAMA
REKLAMA

„Taip pat sukūrėme naują priekinį sparną, jog galėtume efektyviau valdyti oro srautą priekinėje dalyje. Taikydami šiuos pakeitimus, mes užsitikrinome gerokai didesnes galimybes padidinti našumą per ateinančius dvejus sezonus“, – sakė M. Harmanas.

„Alpine A524“ lenktynių trasoje jau netrukus – vasario 20-ą dieną įvyksiančiuose Formulės 1 bandymuose Bahreino trasoje.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų