• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„CloudFlare“ „startup'o“ generalinis direktorius Matthew Prince'as atskleidė taisykles, pagal kurias žaidžia pasaulio greičiausiai augančios kompanijos, rašo Inc.com.

REKLAMA
REKLAMA

„Facebook“ užtruko penkerius metus, kol galėjo pasigirti, kad kiekvieną dieną juos aplanko 400 mln. lankytojų. Tuo tarpu debesų kompiuterija paremta „CloudFlare“ kompanija, siekianti tinklalapius paversti saugesniais ir greitesniais, tokį patį lankytojų skaičių pritraukė per 1,25 metų. Kaip jai tai pavyko?

REKLAMA

Pralenkti visus lūkesčius vadovaujantis įprasta logika neįmanoma. M. Prince'as išdėsto taisykles, kurios, nors ir atrodo „neteisingos“, atnešė sėkmę jo kompanijai.

Didelės idėjos yra paprastesnės nei mažos

Pradžioje, ši idėja gali netilpti jums į galvą, tačiau M. Prince'as tikina, jog epines ambicijas lengviau įgyvendinti nei vidutines. Kodėl? Didelės svajonės ir įtikinamas tikslas lengviau pritraukia talentą ir drąsias vizijas. Nebūkite DVIP ( „dar viena „iPhone“ programėlė“), sako M. Prince'as, ir tada jūsų, kaip ir „CloudeFlare“, koridoriuose žmonės įsirengs stovyklas tik tam, kad pas jus dirbtų.

REKLAMA
REKLAMA

Iš anksto ir dažnai sakykite „ne“

Kas gali būti blogai su dideliais klientais ir kodėl nors vienas protingas „startup'as“ jiems atsakytų? M. Prince'as aiškina, kad baimė klientams pasakyti „ne“ inžinerija paremtą įmonę paverčia klientais paremta įmone. Nors tai neatrodo kažkas blogo, M. Prince'as aiškina, kad talentingi žmonės geriausiai dirba, kai jei dirba dėl paties darbo, o ne dėl pinigų. Tai įrodo tapytojų tyrimas, kuris ištyrinėjo šimtus metų istorijos ir išsiaiškino, kad užsakyti darbai yra tiesiog prastesni už tuos, kuriuos dailininkai tapė savo noru. Taigi būkite drąsūs, išmokite pasakyti „ne“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Nuleiskite kainas ir paprastinkite

Pigūs ir paprasti produktai praplečia rinkas, sako M. Prince'as. Jis aiškina, kad šiomis dienomis produktai turi būti lengvai suprantami ir prieinami kišenei. Tačiau jis taip pat pabrėžia, kad kai jūs siekiate minimalaus gyvybingumo („minimal viable product“), prisiminkite, jog produktas vis tiek turi būti gyvybingas.

REKLAMA

Planuokite savo produkto ir komandos tobulėjimą

Net jeigu jūsų planas buvo puikus pirmą dieną, viskas keičiasi. 101 dieną rinka gali norėti kažko kito. Planuokite kaip prisitaikysite ir atsakysite.

Būkite negailestingai pigūs (reikmių atžvilgiu)

Gal šita taisyklė neatrodo nelogiška, tačiau ji ne mažiau vertinga. M. Prince'as ragina „startup'us“ negailestingai mažinti kaštus ir lyg apsėstiems stengtis visą naudą atiduoti klientams.

REKLAMA

Būkite apsėsti sąžiningumo (ypač su savo darbuotojais)

Užsitarnauti patikimumo ir sąžiningumo reputaciją savo prekės ženklui yra vertinga, tačiau tai ilgai trunkantis procesas, kuris prasideda savam kieme. „CloudFlare“ vadovai klausia savo darbuotojų, kiek jiems reikia pragyvenimui, ir tiek jiems moka, teigia M. Prince'as.

Taikykitės 10 laipsnių aukščiau horizonto

Žinoma, kai kurie „startup'ai“ priveda save prie dugno dėl kompetencijos trūkumo ar prastų idėjų, tačiau žymiai daugiau ten atsiduria, nes nesugeba tobulėti ir stabdo save. Tam, kad išvengti šio likimo, mąstykite kaip pilotai. Vietoj to, kad taikytumėtės į tam tikrą lygį, laikykite savo lėktuvo priekį aukščiau.

Kaip apibendrinti šias taisykles? „Būkite pigūs, būkite malonūs, būkite paprasti“, – susumuoja M. Prince'as. Ar šios taisyklės tinka kiekvienam verslui? Tikriausiai ne, bet jas verta apsvarstyti turbūt kiekvienam verslininkui.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų