
Pirkėjai, turintiems šiek tiek daugiau šlamančių bus pasiūlytas tas pats 1.2 litro turbo-benzininis variklis, tačiau dėl naujos variklio valdymo programos ir efektyvesnės turbinos, variklio pajėgumas sieks 130 arklio galių ir 205 Nm. Su šiuo jėgos agregatu „Renault Megane“ iki 100 km/val. įsibėgės per 10.6 sekundės ir 100 kilometrų suvartos 5.3 litro benzino.
Benzininių variklių gamoje pats galingiausias motoras bus 1.8 litro darbinio tūrio. Keturių cilindrų variklis su turbina pasieks 205 arklio galias ir 280 Nm sukimo momentą. Suporuotas su automatine pavarų dėže, naujos kartos „Megane“ iki 100 km/val. įsibėgės per 7.1 sekundės ir 100 kilometrų suvartos 6.1 litro benzino.
Taupiųjų dyzelinių variklių gamoje : 1.5 ir 1.6 litro darbinio tūrio prancūziškos širdys. Daugelį metų naudojamas 1.5 litro dyzelinis variklis, priklausomai nuo modifikacijos, išvystys 90 arba 110 arklio galių, 220 arba 260 Nm sukimo momentą, o 100 kilometrų suvartos tik 3.3 - 3.7 litro dyzelino.
Į „Renault Espace“ ir „Renault Kadjar“ neseniai pradėtas montuoti 1.6 litro dyzelinis variklis, taip pat priklausomai nuo modifikacijos, išvystys 130 arba 160 arklio galių, 320 arba 380 Nm sukimo momentą. „Renault“ iš pradžių naująjį modelį siūlys įsigyti tik su 130 arklio galių išvystančiu motoru, galingesnė versija turėtų pasirodyti po keletos mėnesių.
O kaip gi „Renault Megane RS“? Šiuo metu žinoma, jog naujos kartos Hot Hatch'ų etalonas naudos 1.8 litro turbo-benzininį variklį, kurio pajėgumas sieks ne mažiau kaip 300 arklio galių.

