REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Klausomiausios šokių muzikos radijo stotis „Power Hit Radio“ rudenį pasitinka su džiugiomis naujienomis. Per pastarąjį pusmetį radijas išgyveno nemažai pokyčių – ne tik atnaujino savo patalpas, bet ir pristatė naujieną – auksinių hitų radiją. O dabar gali drąsiai didžiuotis ir vis stiprėjančiu klausytojų prisirišimu bei tvirta jų meile.

Klausomiausios šokių muzikos radijo stotis „Power Hit Radio“ rudenį pasitinka su džiugiomis naujienomis. Per pastarąjį pusmetį radijas išgyveno nemažai pokyčių – ne tik atnaujino savo patalpas, bet ir pristatė naujieną – auksinių hitų radiją. O dabar gali drąsiai didžiuotis ir vis stiprėjančiu klausytojų prisirišimu bei tvirta jų meile.

REKLAMA

Jaunimas sutinka vienbalsiai – geresnio radijo už „Power Hit Radio“ Lietuvoje tiesiog nėra!

Paskutinio pusmečio rezultatai maloniai džiuginantys – „Power Hit Radio“ pirmąkart aplenkė „M-1“ ir tapo klausomiausia radijo stotimi jaunų žmonių (16-24 m.) tarpe. Šio amžiaus klausytojai net 20,3 proc. laiko, praleisto beklausant radijo, skyrė būtent „Power Hit Radio“. O per savaitę šios savo pamiltos radijo stoties, gausios ne tik trankiausiais muzikos hitais, bet ir įtraukiančiomis laidomis, klausosi net daugiau nei ketvirtis milijono jaunų žmonių (16-34 m.)!

„TV3 televizija metai iš metų yra žiūrimiausia, o per pastarąjį pusmetį ir kitos grupės valdomos platformos pademonstravo džiuginančius rezultatus. Tokijo vasaros olimpinių žaidynių metu išaugęs lankytojų skaičius TV3 žiniasklaidos grupės valdomuose naujienų portaluose lėmė, jog žiniasklaidos grupė tapo 2-ąja Lietuvoje, o pirmasis 2021 m. pusmetis atskleidė, kad Lietuvoje labiau jaunimo mylimo radijo už „Power Hit Radio“ nėra. Stipri radijo komanda, kuri pasitinka klausytojus nuo pat ankstyvo ryto iki vakaro, populiariausi šokių muzikos hitai ir pasaulines tendencijas atitinkančios naujovės įrodė, kad „Power Hit Radio“ koja kojon žengia su pasaulinėmis radijo tendencijomis. Vienas iš šviežiausių pavyzdžių – vasarą klausytojus naujose erdvėse pasitikęs radijas „Power Gold“, kuriame auksiniai muzikos hitai skamba nepertraukiami jokių kalbų, prieinami kiekvienam pačiu patogiausiu būdu“, – sakė TV3 generalinė direktorė Laura Blaževičiūtė.

REKLAMA
REKLAMA

Šiltuoju metų sezonu visos radijo komandos darbas, nukreiptas į poilsiautojus, tikrai nenuėjo veltui – pastangos davė rezultatų ir atostogaujantys klausytojai Klaipėdoje išvien rinkosi „Power Hit Radio“. O jaunesni klausytojai (16-34 m.) per 40 proc. radijui skirto savo laiko klausėsi „Power Hit Radio“, šitaip net daugiau nei du kartus pralenkdami artimiausią savo konkurentą.

REKLAMA

„Labai norisi padėkoti visai „Power Hit Radio“ komandai ir visiems klausytojams, kurie su mumis savo gyvenimus gyvena nuo ryto iki vakaro! Labai nuoširdžiai sakau – tai sukelia tokią emociją, kuri akyse priverčia kažką blizgėti, o paširdžiuose – virpėti“, – sako „Power Hit Radio“ programų direktorius bei rytinės laidos „Šok į kelnes“ vedėjas Saulius Baniulis.

Tačiau tai – ne vienintelės malonios žinios, kaip rodo praėjusio pusmečio rezultatai. Šviežiausias „Kantar“ tyrimas atskleidė, kad radijo stotį klausyti renkasi ne tik jaunimas – didmiesčiuose „Power Hit Radio“ tvirtai pirmosiose pozicijose išsilaiko ir bendrojoje klausytojų auditorijoje!

REKLAMA
REKLAMA

„Power Hit Radio“ jau 18 metų į eterį leidžia pasaulyje populiariausią ir klausomiausią šokių muzika, supažindina klausytojus su perspektyviausiais ir talentingiausiais lietuviškos šokių muzikos kūrėjais, o nuo šiol transliuoja ir objektyviausias TV3 žinias. „Power Hit Radio“ programoje – daugybė laidų, tarp kurių klausytojų labiausiai mėgstamos: „Šok į kelnes“, „Power hitai“, „Power popietė“ ir kitos.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų