
2008 metais „IVECO“ tapo ne tik strateginiu „URAL“ partneriu, bet ir savininku. Nuo tos dienos prasidėjo intensyvūs „URAL“ sunkvežimių modernizacija ir visiškai naujos kartos modelių kūrimas.
Prie naujo projekto praleisti keturi metai nepraėjo veltui. „URAL“ pagaliau gali pasigirti savo modelių gamoje turinti visiškai naują sunkvežimį, kuris atitinka visus Europos Sąjungos reikalavimus.
Naujos kartos „URAL“ bus komplektuojamas su „YAMZ“ dyzeliniu varikliu, kuris priklausomai nuo versijos išvystys 240, 285 arba 312 arklio galių. Galia bus perduodama į visus šešis varomuosius ratus per „ZF“ devynių bėgių automatinę pavarų dėžę.
Priklausomai nuo pasirinktos modifikacijos, priekinės ašies keliamoji galia siekia nuo 5.3 iki 6.5 tonos, o galinės - 12 - 13 tonų.


