REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„McLaren“, kaip ir daugelis pagrindinių konkurentų, turi išspręsti sudėtingą elektrifikacijos uždavinį. Visgi, superautomobiliuose esantys varikliai daugelį metų buvo jų vizitine kortele ir emociniu užtaisu, todėl nenuostabu, jog „Aston Martin“, „Ferrari“ ir „McLaren“ stengiasi iš visų jėgų tęsti vidaus degimo variklių gamybą kaip įmanoma ilgiau.

„McLaren“, kaip ir daugelis pagrindinių konkurentų, turi išspręsti sudėtingą elektrifikacijos uždavinį. Visgi, superautomobiliuose esantys varikliai daugelį metų buvo jų vizitine kortele ir emociniu užtaisu, todėl nenuostabu, jog „Aston Martin“, „Ferrari“ ir „McLaren“ stengiasi iš visų jėgų tęsti vidaus degimo variklių gamybą kaip įmanoma ilgiau.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„McLaren“, kuri dar nėra pasiryžusi visapusiškai atsisakyti aukštasūkių, fenomenaliai skambančių variklių, atliko visapusišką populiariausio bendrovės modelio modernizaciją, su kuria gamintojas pabrėžia, jog sekantys „McLaren“ modeliai turės vienokią ar kitokią elektrifikaciją formą.

REKLAMA

Pavadintas „McLaren 750 S“ vardu, tai subtili, bet reikšminga „720 S“ modelio evoliucija. Gamintojos teigimu, net 30% jame esančių detalių yra visiškai naujos, gebančios atlaikyti didesnius krūvius ir užtikrinančios, jog „750 S“ būtų efektyvesnis, greitesnis ir patogesnis naudoti.

Atnaujinto modelio pavadinimas sufleruoja, jog galinius ratus sukančio variklio galia išaugo nuo 720 iki 750 arklio galių. Be to, „McLaren“ taip pat atrado būdų kaip 30 kilogramų sumažinti automobilio svorį iki vos 1277 kilogramų, o tai leido pasiekti įspūdingą automobilio galios ir svorio santykį – vienai tonai tenka net 579 arklio galios.

REKLAMA
REKLAMA

Nors „750 S“ nėra ribotos laidos modelis, tačiau būtent jis yra lengviausias serijiniu būdu gaminamas „McLaren“ modelis. Jis yra vos 79 kilogramais sunkesnis už specialiai lenktynių trasoms skirtą „Senna“ hiperautomobilį.

Britai pabrėžia, jog prie ženklaus svorio sumažinimo prisidėjo 13,8 kg lengvesni ratlankiai, 17,5 kg lengvesnės sėdynės. Net prietaisų skydelis tapo 1,6 kg lengvesnis.

Atsikratę nereikalingo viršsvorio, „McLaren“ inžinieriams pavyko kaip reikiant pagerinti „750 S“ dinamines savybes. Gamintojas sako, jog iki 100 km/val. jis įsibėgės vos per 2,8 sekundės, o bėgėjantis toliau, 300 km/val. padalą jis pasieks vos per 4,4 sek.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Du turbokompresorius prie 4,0 litro, 8 cilindrų variklio prikabinę „McLaren“ specialistai sako, jog V8 tipo agregato patobulinimai – subtilūs, bet, akivaizdu, veiksmingi. „750 S“ varikliai naudoja trisluoksnę cilindrų galvutės tarpinę, didesnio slėgio turbokompresorius, lengvesnius stūmoklius ir naują išmetimo sistemą, kuri leidžia V8 varikliui lengviau kvėpuoti, net jeigu naudojate patį nuosaikiausią važiavimo režimą.

Didžiulis dėmesys buvo skirtas ir automobilio salonui. Nors gamintojas pabrėžia, jog automobilio salonas buvo kuriamas atsižvelgiant į minimalizmą, tačiau jame įdiegtos komforto įrangos kiekis tikrai nenusileis pagrindiniams konkurentams. Juolab, anksčiau „720 S“ buvo kritikuojamas dėl moderniai atrodančios, tačiau nervų ląsteles naikinančios multimedijos sistemos, kurios funkcionalumas neprilygo net ir kelis kartus pigesniems modeliams.

REKLAMA

Naudingų, bet ne iš kart pastebimų, patobulinimų gretose yra naujas prietaisų skydelis, kuris šį kartą judės kartu su vairo kolonėle. Važiavimo režimą keičiantis jungiklis taip pat buvo sumontuotas prietaisų skydelio šone, jog vairuotojas galėtų važiavimo režimą perjungti neatitraukdamas akių nuo kelio.

„McLaren“ taip pat diegs visapusiškai atnaujintą multimedijos programinės įrangos versiją, kurios veikimo greiti ir funkcionalumas dabar nedarys gėdos.

Britai teigia, jog atnaujintas modelis kainuos maždaug 10% daugiau už „720 S“, o tai reiškia, jog pradinė „750 S“ kaina sieks maždaug 280 tūkst. eurų.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų