• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Technologijos kiekvieną dieną tampa vis svarbesne mūsų gyvenimo dalimi – jos yra beveik visur.

REKLAMA
REKLAMA

Pavyzdžiui, naujas automobilis yra sudarytas vien iš naujųjų technologijų: tai tarsi galingas kompiuteris, kuris gali būti įjungtas balsu. Jis taip pat gali būti interneto naršyklė, telefonas ar atlikti daug kitų funkcijų.

REKLAMA

Tai reiškia, kad keliai, kuriais žmonės gauna informaciją apie prekės ženklus, sparčiai plečiasi. Reklamos industrijos dalyviams tai reiškia dideles galimybes, o kartu ir didžiulius iššūkius, rašo BBC. Skaitmeninės technologijos ir mobilaus bei kitokio ryšio suklestėjimas reklamos industriją apverčia aukštyn kojom.

Tradiciniai kanalai

REKLAMA
REKLAMA

Dar prieš dešimtmetį viskas reklamos industrijoje buvo paprasta: TV, radijas ir spauda buvo pagrindiniai šaltiniai, kuriais informacija pasiekdavo vartotojus. O dabar turime skaitmeninę žiniasklaidą, kuri nėra tik dar vienas sklaidos kanalas. Ji sujungia naujus ir senus žiniasklaidos formatus ir tuo pačiu metu skatina tūkstančius naujų žiniasklaidos šaltinių formų atsiradimą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Žmonės dabar žiūri į aibę reklamos kanalų. „Kas jų ekrane, kas jų galvose“ („What's On Their Screens, What's On Their Minds“) atliktas tyrimas parodė, kad žmonių, žiūrinčių televizorių ir naudojančių internetą kompiuteriuose ar išmaniuosiuose telefonuose kartą per savaitę nuo 2010 iki 2011 metų Didžiojoje Britanijoje padvigubėjo ir vien šioje šalyje siekia 6,5 mln. gyventojų.

REKLAMA

Netgi ir televizorius šiais laikais, kaip ir automobilis, gali būti kaip interneto naršyklė, naudojama vaizdo skambučiams, žaidimams internetiniame tinkle ir galybei kitų užsiėmimų.

Reklamos užsakovai jau nebegali pasikliauti vien tik tuo, kad žiūrovai reklamą patys pasižiūrės žiūrimiausiu eterio laiku arba tai padarys grįžę po darbo – dabar dominuoja kiti reklamos būdai.

REKLAMA

Interaktyvi komunikacija

Dėka naujųjų technologijų ir socialinės žiniasklaidos, reklamos kūrėjai gali bendrauti su užsakovais nebe viena kryptimi, bet dialogu ir gauti grįžtamąjį ryšį. Kitais žodžiais tariant, reklamos ateitis jau nebepriklauso tik nuo technologijų, o priklauso ir nuo žmonių.

Kaip vartotojai, galime rinktis, kokių prekės ženklų internete nebenorime matyti ir juos užblokuoti. Mes taip pat galime tapti ir reklamos skleidėjais ir advokatais daugelyje platformų ir formatų. Dabar reklamos užsakovai turi ne tik teisingai pateikti kūrybiškas reklamos istorijas, bet ir paskirstyti prekės ženklus taip, kad jie tiktų ir būtų naudingi vis išrankesniam vartotojui.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Dar vienas tyrimo atskleistas rezultatas – kad vartotojai savo ekranuose nori matyti tik kontekstinę, susijusią ir pastovią reklamą. Kad reklamos užsakovai vartotojams tai pateiktų, jie turi sužinoti, kuo, kada ir kokiais tikslais vartotojai užsiima. Žmonės yra labiausiai atviri reklamoms tuomet, kai jie plaukioja banglentėmis, apsiperka arba ieško informacijos.

REKLAMA

Vartotojų reiklumas tapo pagrindine pokyčių reklamos industrijoje ir polimetrinės reklamos, kurios esmė – įvairius vaizdelius ir logotipus pateikti taip, kad šie tilptų į įvairius skelbimus ir naujus įrenginius, priežastimi.

Naujosios technologijos leidžia nuosekliai perduoti istoriją per daugialypes komunikacijos priemones ir reklamas pritaikyti taip, kad jos puikiai derėtų prie to reklamos kanalo, kuriame yra matomos.

REKLAMA

Asmeninė rinkodara

Kai technologijos vis labiau skverbiasi į mūsų gyvenimus, tokie dalykai kaip stalai, sienos ar šaldytuvai tampa vis labiau susieti su technologijomis, interaktyvūs arba netgi pilni kitų interaktyvių įrenginių.

Reklama ateityje taps asmeniškesnė, kontekstinė ir labiau atitinkanti vartotojo poreikius. Tai įvyks po kelerių metų, tačiau finansavimas tam turi būti skiriamas jau dabar. To pavyzdys – kai kurios bendrovės jau dabar vykdo mokslinius tyrimus ir rengiasi inovacijoms.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Iššūkis reklamos industrijai šiuo metu yra pasinaudoti dideliu kūrybiniu potencialu, kuris slypi dabartiniuose trūkumuose. Pokyčiai lems pramonės industrijos pertvarką, naujų ekosistemų susiformavimą ir naujų verslo moderių ar partnerysčių atsiradimą“, – sako Nicolas Mendelsohnas, „Reklamos praktikų“ instituto prezidentas.

Per trisdešimt metų, kai technologijos ir žmonės pradėjo veikti išvien, jau buvo išmokta daug. Viena auksinė bendra taisyklė – tie patys principai, kurie galioja tradiciniuose senuose reklamos kanaluose, tinka ir internete: niekada nepamiršti auditorijos, viską pateikti kuo paprasčiau ir kūrybiškiau.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų