REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
53
Palanga (nuotr. Fotolia.com)

Kad kainos Palangoje kandžiojasi, žino jau ne vienas. Tačiau, kur apsistoti, kad kaina tikrai atitiktų kokybę? Nors vienareikšmiško atsakymo nėra, bet šis reitingas gali padėti.

53

Kad kainos Palangoje kandžiojasi, žino jau ne vienas. Tačiau, kur apsistoti, kad kaina tikrai atitiktų kokybę? Nors vienareikšmiško atsakymo nėra, bet šis reitingas gali padėti.

REKLAMA

Naujienų portalas tv3.lt atsižvelgė į viešbučiams suteiktą žvaigždučių skaičių, booking.com bendrą įvertinimą ir jų nurodomą kainą už dvivietį standartinį numerį nakčiai savaitgalį, vasaros įkarščio metu. Tiesa, reikia atkreipti dėmesį, kad su žvaigždučių skaičiumi didėja ir įskaičiuotų paslaugų skaičius – galite gauti ne tik pusryčius, bet ir naudotis SPA paslaugomis, ar kitais privalumais.

Viešbučių sąrašą pagal suteiktas žvaigždutes naujienų portalui tv3.lt davė Palangos turizmo informacijos centras.

Palangos viešbučių ir restoranų asociacijos vadovė Ingrida Valaitienė teigia, kad renkantis, kur apsistoti, kiekvienas žmogus skirtingai susideda prioritetus. Visgi ji išskiria pagrindinius aspektus, į kuriuos yra verta atkreipti dėmesį.

REKLAMA
REKLAMA

„Dauguma atsižvelgia į bendrą booking.com vertinimo balą, nes jis vis tiek išvedamas iš visų įvertinimų ir daug ką pasako. Aš asmeniškai, niekada nežiūriu vietų, kurios žemesnės 8 įvertinimo. Tada, aišku, kaina. Įvertinimas ir kaina yra pagrindiniai rodikliai, kuriuos labiausiai žiūri ir, į kuriuos labiausiai reaguoja klientas. Tada jau filtruojant užsideda tuos prioritetinius punktus. Vienas ieško pagal vietą, kitas kainą. Arba, jei su šeima didesne, tai dėl papildomų vietų žiūri. Kiekvienas savo susidėlioja, bet vertinimas, kainos ir nuotraukos svaru.

REKLAMA

Aišku, būtų labai gerai, jei nuotraukos visada atitiktų realybę. Būna dvejopų atvejų, kai atvykus nusivylimas yra ir būna priešingų atvejų, jei netikusios nuotraukos tai žmogus atvykęs pasako, kad realybėje geriau atrodo“, – sako I. Valaitienė.

Ar žvaigždutė lemia kainą?

Įvertinus viešbučių kainas skelbiamas internete galima rasti dvejopų rezultatų. Vienokios gali būti nurodytos jų puslapyje, kitokios – booking.com, o dar trečią variantą galite sužinoti paskambinę. Visgi lentelėse nurodytos šiuo metu viešbučių portaluose skelbiamos vidutinės standartinio dviviečio kambario už naktį kainos. Kaip matome iš lentelės, nors viešbučiui ir suteikta ta pati žvaigždutė, kaina gali ženkliai skirtis. Pavyzdžiui, svečių namai „Aštuoni“ gali kainuoti ir 232 eurus nakčiai, tačiau į sumą bus įskaičiuoti pusryčiai, sūkurinė vonia, sauna bei nurodomas itin aukštas booking.com reitingas – 9,6. Tuo tarpu „Du broliai“ nors taip pat įvertinti 4*, jų reitingas booking.com – 7 ir į kainą tokios paslaugos kaip sauna – neįskaičiuotos.

REKLAMA
REKLAMA

Žiūrėdami į 5*, 3* ar 2* viešbučių reitingo lenteles taip pat galime matyti tendencijas, jog esant aukštesniam booking,com įvertinimui, aukštesnė ir kaina. Tiesa, neretai viešbutis nurodo apytikslę kainą nuo iki. Tad tik skambindami ar rezervuodami internetu sužinosite tikslią jums reikiamu metu kainą.

Ar svarbu pačios žvaigždutės? I. Valaitienės nuomone, kadangi kainos tarp 3* ir 4* ne daug skiriasi, ryškėja nauja tendencija.

„Klientai mieliau renkasi keturias žvaigždutes, nes kainos ne taip ženkliai skiriasi. Jie pasiruošę geriau primokėti daugiau ir turėti daugiau papildomų paslaugų, kurios įeina į kainą. Tą patį baseiną ar pirčių kompleksą. Skirtumas tarp kainų nedidelis, dėl to daugiau žvaigždučių renkasi. Vis dėlto modernūs 3* viešbučiai tikrai nenusileidžia 4*. Pasiūla tikrai yra didelė ir lieka pardavėjams pasukti galvą, kaip tą klientą prisitraukti. Vieni paslaugų kokybe, kiti pridėtinėm vertėm, kiti kainas reguliuoja“, – naujienų portalui tv3.lt komentuoja I. Valaitienė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Rekomenduoja skambinti tiesiogiai viešbučiui

I. Valaitienės teigimu, turint omeny tokius kainų svyravimus, palankiausia skambinti tiesiai viešbučiui ir ten susitarti dėl kainų. Mat renkantis numerį per booking.com galima išvysti ir žodį išparduota, nors iš tikro dar būtų likę laisvų numerių.

„Niekas nesiginčija, kad booking.com tarptautiniame lygmenyje yra populiari sistema ir tiek mažas viešbutis, tiek didesnis nesusirungs. Jis tiek rinkodarai nesugeba išleisti pinigų, kad būtų matomas ir pasiekiamas iš bet kokios šalies turistui ar klientui. Jei ten yra išparduota, nereiškia kad viešbutis yra pilnas. Pardavimo kanalus tiekėjai reguliuojame patys. Parodom patys kiek vietų laisvų yra, kokia kaina. Tačiau nereiškia, kad nurodom visas laisvas vietas. Gal nusprendė likusius 5 kambarius pardavinėti vietoje tiesiogiai.

REKLAMA

Galimas ir kitas variantas, kad tikrai išsipardavęs ir nėra vietų. Galimas trečias variantas, kai matoma labai didelė kaina, nes yra jau įvykęs šimtaprocentinis pardavimas ir kad neateitų daugiau užsakymų, tiesiog nežmoniškai kainą pasikelia. Rodo nenatūralią kaina, kad to kambario nepirktų niekas“, – atskleidžia pašnekovė.

Dėl to norint tiksliausios kainos tuo metu ir patartina kreiptis būtent į patį viešbutį.

„Reikia tiesiogiai kreiptis į viešbutį, skambinti svetainėje nurodytu numeriu ar parašyti el. paštu. Tada išlieka tikimybė, kad sužinosit paskutinę informaciją dėl laisvų vietų, nes ši informacija yra kintanti ir vieną pusvalandį laisvų vietų skaičius toks, po dešimties minučių jau pasikeitęs. Tai kaina vėlgi kinta. Visi kanalai turi savo komisinį mokestį, pagal kitus prioritetus renkamės pardavimo kanalą. Dėl to tiesiogiai visada gali gauti geriausią kainą, paskutinės minutės pasiūlymą“, – prideda ji.

REKLAMA

Dėl prastų orų tenka imtis naujų priemonių

Prastesnis oras lemia ir mažesnį viešbučių užimtumą. Dėl prasto oro apgyvendinimo įstaigos taiko nemažai nuolaidų. Tačiau pasak Palangos viešbučių ir restoranų asociacijos vadovės, optimizmas neprarandamas, tikimasi gero rudens. O tuo pačiu bandoma parodyti, kad Palangoje yra ką veikti net ir blogu oru.

„Jau metus bandom tą žinutę platinti, kad tikrai Palangoje yra ką veikti ir ji yra patraukli visais metų laikais. Siūloma įvairiausių sveikatinimo paslaugų paketų, šeimos su vaikais kviečiamos ankstyvą pavasarį atvykti ir naudotis tomis paslaugomis, mėgautis ramesniu poilsiu. Ir tuo pačiu sezonu iki pat vėlyvo rudens ir net žiemą.

Iš tikrųjų labai stipriai plečiasi Palangos miesto kaip kurorto infrastruktūros. Palanga keičiasi į gerąją pusę. Iš daugelio klientų girdėjome, kad smagu matyti tuos pokyčius: yra koncertų salė, sporto bazė ir skirtingi klientų segmentai gali atvykti. Kiekvienas turi savo pasirinktą periodą, kada jam reikia atvykti: ar tai sporto stovykla būtų, ar konferencijos organizavimas“, – pasakoja I. Valaitienė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų