REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Išpopuliarėjus internetinei prekybai ir gyventojams dažniausiai atsiimant užsakytas prekes paštomatuose arba tiesiai iš kurjerio rankų, kiekvienam leidžia sutaupyti papildomo laiko. Tačiau kartais pasitaiko ir nemalonių situacijų – viename iš vaizdo įrašų užfiksuota, kaip kurjeris iš krovininės transporto priemonės svaido ant žemės prekes.

Išpopuliarėjus internetinei prekybai ir gyventojams dažniausiai atsiimant užsakytas prekes paštomatuose arba tiesiai iš kurjerio rankų, kiekvienam leidžia sutaupyti papildomo laiko. Tačiau kartais pasitaiko ir nemalonių situacijų – viename iš vaizdo įrašų užfiksuota, kaip kurjeris iš krovininės transporto priemonės svaido ant žemės prekes.

REKLAMA

Internetinėje erdvėje galima surasti ne vieną vaizdo įrašą, kuriame užfiksuoti oro uosto darbuotojai, be jokio gailesčio svaidantys keliautojų lagaminus. Dėl tokio darbuotojų neatsakingo poelgio gyventojai skundžiasi ne tik sulamdytais lagaminais, bet ir sudaužytais daiktais.

Panašią situaciją Elektrėnuose, šalia „Maxima“ prekybos centro esančio paštomato, užfiksavo ir skaitytojas Valerijus (tikrasis vardas redakcijai žinomas – red. past.).

REKLAMA
REKLAMA

Naujienų portalui tv3.lt atsiųstame vaizdo įraše užfiksuota, kaip siuntų pristatymo paslaugas teikiančios bendrovės „Omniva“ kurjeris be gailesčio iš įmonei priklausančios krovininės transporto priemonės mėto dėžes, kuriose, kaip manoma, galėjo būti gyventojų siuntos. 

REKLAMA

„Taip „Omnivos“ darbuotojas dėlioja siuntas“, – redakcijai parašytame laiške teigė skaitytojas Valerijus.

19 sekundžių vaizdo įraše galima matyti, kaip iš „Omniva“ bendrovei priklausančios transporto priemonės bent keturis kartus ant žemės išmetamos skirtingos dėžės. 

Sureagavo ir bendrovės atstovai

„Omniva LT“ Komunikacijos ir tvarumo vadovė Raimonda Strazdauskaitė, reaguodama į susiklosčiusią situaciją, naujienų portalui tv3.lt teigė, kad tai nėra įprasta praktika, o tokį darbuotojo elgesį bendrovė vertina labai neigiamai.

REKLAMA
REKLAMA

„Šiame vaizdo įraše užfiksuotas grubus darbo taisyklių pažeidimas, darbuotojas dėl to gavo drausminę nuobaudą ir nebedirba.

Daugiau tokių atvejų nebuvo šiemet, visa komanda sukrėsta šio naujoko sąmoningumo stoka. Atsiprašome klientų, kurie pamatę šį vaizdo įrašą galėjo susidaryti įspūdį, kad tai įprasta praktika, taip tikrai nėra“, – kalbėjo R. Strazdauskaitė.

Pasak bendrovės atstovės, šiemet iš viso „Omniva“ klientams pristatė daugiau kaip 8 mln. siuntų, o pranešimų dėl pristatymo metu pažeistų daiktų siuntos viduje sulaukta 0,004 proc., tad tai yra 320 nusiskundimų.

Pašnekovė taip pat pastebėjo, kad jeigu paaiškėja, jog siunta iš tiesų buvo pažeista dėl kurjerio kaltės, tokiu atveju klientams suteikiama kompensacija.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Kompensacija kiekvienu individualiu atveju gali skirtis, priklausomai nuo siuntos vertės. Klientai gali pateikti tiesioginę užklausą mūsų interneto svetainėje arba kreiptis svetainėje nurodytu klientų aptarnavimo skyriaus el. paštu (privatiems klientams – [email protected], verslo klientams – [email protected])“, – patikslino R. Strazdauskaitė.

Gyventojams pataria nepamiršti tikrinti prekių

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) jau anksčiau skelbė, kad gyventojai, užsisakę norimą prekę, ją gali apžiūrėti ir patikrinti prieš sudarant pirkimo–pardavimo sutartį ne tik pirkdami fizinėje parduotuvėje, bet ir įsigijus prekę internetu jos pristatymo metu.

REKLAMA

VVTAT atstovai atkreipia dėmesį, kad tuo atveju, jeigu vartotojai šia teise nepasinaudos, vėliau jiems gali būti sunku įrodyti, kad prekės pažeidimai buvo atsiradę iki perdavimo.

„Nagrinėdami ginčus pastebime, kad vartotojai ne tik neapžiūri pristatytos prekės, neįvertina pakuotės pažeidimų, bet ir skuba pasirašyti įvairius dokumentus dėl pretenzijų neturėjimo, kas vėliau tik apsunkina vartotojų įrodinėjimo naštą“ – kiek anksčiau teigė VVTAT atstovė Rasa Pupienienė.

Todėl kiekvienas gyventojas, prieš paimdamas prekę, turėtų:

  • Reikalauti kurjerio sudaryti sąlygas apžiūrėti ne tik prekės pakuotę, bet ir pačią prekę. Jeigu kurjeris šių sąlygų nesuteikia, turite teisę prekės nepriimti;
  • Patikrinti, ar prekė neturi pastebimų pažeidimų, yra pilnos komplektacijos, su visomis detalėmis;
  • Nepasirašyti dokumentų dėl pretenzijų neturėjimo, pažeidimų nebuvimo ar pan., neapžiūrėjus ir neįvertinus prekės;
  • Jeigu prekė pristatyta bekontakčiu būdu ar kurjeris nesudarė galimybės prekę apžiūrėti jam dalyvaujant, patikrinkite prekę kaip galima greičiau. Patariama fiksuoti išpakavimą, prekės apžiūros procesą filmuojant, fotografuojant, kad būtų turimi įrodymai, jei kiltų ginčas;
  • Apžiūros metu pastebėjus pažeidimus, nedelsiant informuoti apie tai pardavėją raštu;
  • Įsigijus elektrotechnikos prekę, apžiūrėti ne tik išoriškai, bet ir patikrinti jos veikimą. Rekomenduotume rinktis pardavėjo siūlomas ne tik pristatymo, bet ir pajungimo paslaugas.

 

tv3.lt

Daugiau tokių atvejų nebuvo šiemet, teigė komunikacijos profesionalė:) gal reiktų detalizuoti - nebuvo užfiksuota ir viešai pateikta:)
Neleidžia kurjeriai tikrint prekių,nereik pasakot pasakų.Du kartus atvežė ir išsivežė,nes neleido patikrint turinio.Pasakė ,gražins siuntėjui,px jiems pirkėjo teisės.
Bet kodel jis taip elgesi ? Gal jis narkomanas, ar silpno proto ?
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų