• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Britai atrodo iš naujo atranda klasikinius britiškus automobilius. Tokius kaip „TVR Taimar“, „Austin Healey Sprite“ ar „Lotus Elite“. Pastarasis modelis nemažo susidomėjimo sulaukia ne tik iš vyresnio amžiaus automanų, bet ir iš šiek tiek kitokį požiūrį į klasikinius automobilius turinčių jaunų automanų, kurie neatsisako minties seną automobilį šiek tiek patobulinti.
„Lotus Elite“ nebuvo įprastas „Lotus“ markės automobilis. Nuo kitų to laikmečio „Lotus“ modelių, „Elite“ skyrėsi tuo, jog buvo orientuotas į santūresnius pirkėjus, kurie vertina praktiškumą, eleganciją ir praktiškumą.
Aštunto dešimtmečio viduryje pristatytas automobilis išskyrė dėl dviejų dalykų. „Lotus Elite“ išsiskyrė 0.30 vėjo pasipriešinimo koeficientu ir „Lotus Elite“ tuomet tapo pačiu brangiausiu automobiliu pasaulyje, kuris turėjo keturių cilindrų benzininį variklį.
Praėjus keliems dešimtmečiams, britai „Lotus Elite“ neužmiršo. Net ir tie, kurie apie šį „Lotus“ sužinojo iš klasikinių automobilių žurnalų. Kadangi šis automanas turi silpnybę sužemintiems automobiliams, nereikėtų stebėtis, jog į jo rankas patekęs „Elite“ turėjo pasikeisti.

Britai atrodo iš naujo atranda klasikinius britiškus automobilius. Tokius kaip „TVR Taimar“, „Austin Healey Sprite“ ar „Lotus Elite“. Pastarasis modelis nemažo susidomėjimo sulaukia ne tik iš vyresnio amžiaus automanų, bet ir iš šiek tiek kitokį požiūrį į klasikinius automobilius turinčių jaunų automanų, kurie neatsisako minties seną automobilį šiek tiek patobulinti.
„Lotus Elite“ nebuvo įprastas „Lotus“ markės automobilis. Nuo kitų to laikmečio „Lotus“ modelių, „Elite“ skyrėsi tuo, jog buvo orientuotas į santūresnius pirkėjus, kurie vertina praktiškumą, eleganciją ir praktiškumą.
Aštunto dešimtmečio viduryje pristatytas automobilis išskyrė dėl dviejų dalykų. „Lotus Elite“ išsiskyrė 0.30 vėjo pasipriešinimo koeficientu ir „Lotus Elite“ tuomet tapo pačiu brangiausiu automobiliu pasaulyje, kuris turėjo keturių cilindrų benzininį variklį.
Praėjus keliems dešimtmečiams, britai „Lotus Elite“ neužmiršo. Net ir tie, kurie apie šį „Lotus“ sužinojo iš klasikinių automobilių žurnalų. Kadangi šis automanas turi silpnybę sužemintiems automobiliams, nereikėtų stebėtis, jog į jo rankas patekęs „Elite“ turėjo pasikeisti.

REKLAMA

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų