• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Volvo Car Group“ 1997 m. su „V70 Cross Country“ nutiesė kelią į visai naują segmentą. Pagrindinis dėmesys nuolatinio XC modelio modernizavimo metu buvo išlaikyti automobilio pravažumo bekelėje ir patogumo keliaujant aurą.
Šiuolaikiškos, rafinuotos išvaizdos, tvirtas XC70 yra stiprus ir funkcionalus. Be to, naujajame XC70 yra įmontuota unikali pėsčiųjų ir dviratininkų aptikimo sistema su automatiniu automobilio stabdymu.

966356_656377577725568_1089930754_o
Skaitlingos išorės naujo dizaino detalės byloja, kad XC70 yra šiuolaikinis kelių atstovas. Tai pabrėžia ir priekinės išryškintos radiatoriaus apdailos grotelės, naujas didesnis markės ženklas bei detalės, tokios kaip dienos šviesos žibintai, matinio sidabro apvadai.
„Volvo XC70“ siūlomas su 19 colių skersmens ratais. Taip akcentuojamas prabangos jausmas. Bekelei skirti tokie dizaino elementai, kaip papildomos apsaugos juostos, realiai saugančios ir nuo nelygių paviršių.
Rafinuotą išorės dizainą taip pat atspindi ir užsakomi interjero apdailos komplektai. „Volvo XC70“ siūlo pirmos klasės komfortą ir rafinuotumą kartu su įspūdinga 575 l bagažine. Trijų dalių galinės sėdynės gali būti sulankstomos santykiu 40/20/40, kas suteikia daug variantų komponuojant erdvę pagal poreikius.

1015232_656378297725496_256860865_o
Nulenkus galinę sėdynę, kroviniams susidaro 1600 l erdvė. Bagažinės dangtis valdomas elektros varikliukais, o jie – arba mygtuku prietaisų skydelyje, arba nuotolinio valdymo pulteliu.
Galinėje sėdynėje galima integruoti dviejų pakopų dvi vaikiškas saugos kėdutes, tad su jomis tėvai gali būti ramūs, kad vaikai (trijų metų ir vyresni) įsitaisė patogiai ir saugiai.
Automobilis konstruotas ir derintas taip, kad suteikti aukščiausios klasės vairavimo patirtį, pagrįstą įvairiapusiu važiavimu ir dideliu stabilumu kelyje. Stabilumas yra ypač svarbus važiuojant su keleiviais ir nemažu bagažu. Visų ratų pavara ir papildomai užsakoma nusileidimo nuokalnėn sistema („Hill Descent Control“) leidžia padidinti automobilio pravažumą. „Volvo XC70“ pagal užsakymą gali būti komplektuojama aktyviąja važiuokle, konstruota remiantis „Volvo Four-C“ technologija. Tai moderni įranga, daviklių dėka, savarankiškai prisitaikanti prie kelio sąlygų. Ir amortizavimo sistema koreguojama, kad žaibiškai veiktų atsižvelgdama į vairavimą.

1025654_656377724392220_360355565_o
Benzininio 3,0 l , 304 AG variklio sukamasis momentas ne mažesnis kaip 440 Nm. Jo degalų sąnaudos – 10,6 l/100 km (pagal ES metodiką). Variklio galia ratams perduodama per antros kartos „Volvo“ šešių laipsnių automatinę pavarų dėžę „Geartronic“. Šios „Volvo XC70“ versijos turi visų ratų pavarą („All Wheel Drive“ – AWD).
Kito agregato, 6 cilindrų, 3,2 l, 243 AG , sukamasis momentas yra 320 Nm.
Penkių cilindrų turbodyzelio D5 galia 215 AG, o sukamasis momentas 440 Nm. Versijos su mechanine pavarų dėže ir visų ratų pavara degalų sąnaudos yra 5,3 l/100 km (tarša – 139 g/km).

1039824_656378394392153_266748481_o
D4 (163 AG) versija su automatine pavarų dėže ir priekinių ratų pavara 100 km kelio sunaudoja 5,9 l dyzelino (154 g/km), o su mechanine – 5,3 l/100 km (139 g/km).
Kito variklio – 6 cilindrų, 3,2 l su turbina, kurio galia 243 AG – sukamasis momentas 320 Nm.
„Sensus Connected Touch“ –  naujos pasiekiamumo galimybės
Su HMI („Human Machine Interface“ – žmogaus ir mašinos sąsaja) funkcija „Sensus“ didinamos pasiekiamumo ir interneto galimybės automobilyje. „Sensus Connected Touch“ 7 colių ekranas prijungtas prie media centro, turinčio sensorinį valdymą (pirmą kartą automobiliuose valdyti sensorius galima ir su pirštinėmis). Vairuotojas, prie „Sensus Connected Touch“ prijungęs 3/4G raktą arba prisijungęs prie interneto per savo mobilųjį telefoną, įgauna dideles galimybes. Minėtą įrangą galima valdyti ir mygtukais, įrengtais vairaratyje arba prietaisų skydelyje, ir net balsu (ieškant muzikos kūrinių šaltinių).
Prisitaikantis skaitmeninis ekranas, kuris debiutavo naujos kartos V40 modelyje, naudoja aktyvų TFT („Thin Film Transistor“) kristalų darinį, pateikiantį vairuotojui reikiamą informaciją.
Darbo režimas „Elegance“ turi klasikinę išvaizdą ir išdėstymą. „Eko“ režimas išsiskiria žalia spalva ir yra skirtas skatinti degalus taupantį vairavimo stilių. Raudonas sistemos apšvietimas byloja, kad vairuotojas pasirinko techninių automobilio darbo parametrų režimą.

1048004_656378234392169_1521189082_o
Kad vairuotojai šaltu oru jaustų papildomą komfortą, trijų stipinų vairaračiai gali būti su elektrine šildymo įranga. Automobiliai su automatine pavarų dėže turi prie vairaračių menteles pavarų laipsniams perjungti, kad vairuotojas tai atliktų savo rankomis, nenuėmęs jų nuo vairaračio.
Automobiliai, kuriuose įmontuoti lietaus jutikliai, pagal užsakymą taip pat gali turėti elektra šildomą priekinį langą, kad greičiau nutirpdyti apšalusį stiklą.
„IntelliSafe“ skirta visoms aktyviojo saugumo sistemoms ir yra svarbi dalis vairuotojo požiūrio į XC70.
Naujoji pėsčiųjų ir dviratininkų aptikimo sistema
Nauja, pažangi programinė įranga, įskaitant greičiau apdorojamus stebėjimo rezultatus, padarė įmanoma padidinti „Volvo Cars“ dabartinės aptikimo ir automatinio stabdymo technologijos galimybes, įvertinti tam tikras situacijas su šalia esančiais dviratininkais.
Naujoji pėsčiųjų ir dviratininkų aptikimo bei automatinio stabdymo sistema yra komplektuojama su moderniais jutikliais, kurie fiksuoja priekyje esančią situaciją. Jei dviratininkas juda tą pačia kryptimi kaip automobilis, ir staiga jis mesis prieš automobilio priekį, kad išvengti galimo susidūrimo, vairuotojas įspėjamas apie tai arba minėta sistema automobilį stabdo automatiškai. Be to, ji taip pat sureaguoja, jei pėstysis išeina į važiuojamąją dalį priešais automobilį. Jei vairuotojas laiku nesureaguoja, automobilis po įspėjamojo signalo automatiškai įjungia stabdym
"City Safety" veikia važiuojant ne greičiau kaip 50 km/h
XC70 turi modernizuotą „City Safety“ sistemą. Ji veikia, kai automobilis važiuoja ne greičiau kaip 50 km/h. Automobilis automatiškai pradeda stabdyti, jei vairuotojas laiku nesureaguoja į priekyje važiuojančios mašinos lėtėjimą ar stojimą. Taip pat, jei automobilis su„City Safety“ per greitai artėja prie priešais važiuojančios mašinos.
Aktyvus žibintų šviesos aukščio valdymas – mažiau įtampos vairuojant tamsiu paros metu
Aktyvaus žibintų šviesos aukščio valdymo įranga padeda vairuotojui efektyviau naudoti tolimųjų šviesų žibintus. Ji, reikalui esant, automatiškai išjungia tolimųjų ir įjungia trumpųjų šviesų žibintus
Kelio ženklų informacija – papildoma "akis" eismo aplinkoje
„Road Sign Information“ (kelio ženklų informacija) įranga padeda vairuotojui rodydama kelio ženklus prietaisų skydelyje. Minėta įranga gali būti montuojama kartu su „Speed Alert“ (įspėjimo apie greičio viršijimą funkcija) sistema, kuri vizualiai įspėja vairuotoją, kai viršyjamas leistinas greitis.
„Volvo On Call“ kartu su "Bluetooth"
„Volvo On Call“ gali būti montuojama kartu su mobiliojo telefono funkcija "Bluetooth". "Bluetooth" ryšys leidžia laisvų rankų pokalbius telefonu, taip pat muzikos transliaciją iš pageidaujamo „Bluetooth grotuvo.
"Volvo" yra vienintelis gamintojas, galintis visuose savo modeliuose įrengti „Bluetooth“ įrangą, skirtą muzikos perdavimui į automobilio garso sistemą.
Palaikykite ryšį mobiliaja programa
Mobili programa užtikrina vairuotojo ryšį, kai automobilis stovi, per "iPhone" ar "Android" sumanųjį telefoną.
Mobili programa didina  „Volvo On Call“ galimybes. Visi naujų modelių su „Volvo On Call“ sistema savininkai gali atsisiųsti programas, kurios praplės ryšio galimybes.
Gniuždymo zonos gaminamos naudojant skirtingų rūšių plieną
Patentuota priekinė kėbulo struktūra suskirstyta į zonas, kurių kiekviena turi skirtingą užduotį deformacijos metu. Išorinės zonos turi patikimai saugoti nuo pagrindinių deformacijų. Kuo arčiau keleivių zonos artėja susidūrimo jėga, tuo mažiau medžiagos deformuojasi.
Siekiant suteikti kiekvienai zonai atitinkamas savybes, skirtingose konstrukcijos dalyse naudojamas skirtingų rūšių plienas.

Volvo Car Group“ 1997 m. su „V70 Cross Country“ nutiesė kelią į visai naują segmentą. Pagrindinis dėmesys nuolatinio XC modelio modernizavimo metu buvo išlaikyti automobilio pravažumo bekelėje ir patogumo keliaujant aurą.
Šiuolaikiškos, rafinuotos išvaizdos, tvirtas XC70 yra stiprus ir funkcionalus. Be to, naujajame XC70 yra įmontuota unikali pėsčiųjų ir dviratininkų aptikimo sistema su automatiniu automobilio stabdymu.

966356_656377577725568_1089930754_o
Skaitlingos išorės naujo dizaino detalės byloja, kad XC70 yra šiuolaikinis kelių atstovas. Tai pabrėžia ir priekinės išryškintos radiatoriaus apdailos grotelės, naujas didesnis markės ženklas bei detalės, tokios kaip dienos šviesos žibintai, matinio sidabro apvadai.
„Volvo XC70“ siūlomas su 19 colių skersmens ratais. Taip akcentuojamas prabangos jausmas. Bekelei skirti tokie dizaino elementai, kaip papildomos apsaugos juostos, realiai saugančios ir nuo nelygių paviršių.
Rafinuotą išorės dizainą taip pat atspindi ir užsakomi interjero apdailos komplektai. „Volvo XC70“ siūlo pirmos klasės komfortą ir rafinuotumą kartu su įspūdinga 575 l bagažine. Trijų dalių galinės sėdynės gali būti sulankstomos santykiu 40/20/40, kas suteikia daug variantų komponuojant erdvę pagal poreikius.

1015232_656378297725496_256860865_o
Nulenkus galinę sėdynę, kroviniams susidaro 1600 l erdvė. Bagažinės dangtis valdomas elektros varikliukais, o jie – arba mygtuku prietaisų skydelyje, arba nuotolinio valdymo pulteliu.
Galinėje sėdynėje galima integruoti dviejų pakopų dvi vaikiškas saugos kėdutes, tad su jomis tėvai gali būti ramūs, kad vaikai (trijų metų ir vyresni) įsitaisė patogiai ir saugiai.
Automobilis konstruotas ir derintas taip, kad suteikti aukščiausios klasės vairavimo patirtį, pagrįstą įvairiapusiu važiavimu ir dideliu stabilumu kelyje. Stabilumas yra ypač svarbus važiuojant su keleiviais ir nemažu bagažu. Visų ratų pavara ir papildomai užsakoma nusileidimo nuokalnėn sistema („Hill Descent Control“) leidžia padidinti automobilio pravažumą. „Volvo XC70“ pagal užsakymą gali būti komplektuojama aktyviąja važiuokle, konstruota remiantis „Volvo Four-C“ technologija. Tai moderni įranga, daviklių dėka, savarankiškai prisitaikanti prie kelio sąlygų. Ir amortizavimo sistema koreguojama, kad žaibiškai veiktų atsižvelgdama į vairavimą.

1025654_656377724392220_360355565_o
Benzininio 3,0 l , 304 AG variklio sukamasis momentas ne mažesnis kaip 440 Nm. Jo degalų sąnaudos – 10,6 l/100 km (pagal ES metodiką). Variklio galia ratams perduodama per antros kartos „Volvo“ šešių laipsnių automatinę pavarų dėžę „Geartronic“. Šios „Volvo XC70“ versijos turi visų ratų pavarą („All Wheel Drive“ – AWD).
Kito agregato, 6 cilindrų, 3,2 l, 243 AG , sukamasis momentas yra 320 Nm.
Penkių cilindrų turbodyzelio D5 galia 215 AG, o sukamasis momentas 440 Nm. Versijos su mechanine pavarų dėže ir visų ratų pavara degalų sąnaudos yra 5,3 l/100 km (tarša – 139 g/km).

1039824_656378394392153_266748481_o
D4 (163 AG) versija su automatine pavarų dėže ir priekinių ratų pavara 100 km kelio sunaudoja 5,9 l dyzelino (154 g/km), o su mechanine – 5,3 l/100 km (139 g/km).
Kito variklio – 6 cilindrų, 3,2 l su turbina, kurio galia 243 AG – sukamasis momentas 320 Nm.
„Sensus Connected Touch“ –  naujos pasiekiamumo galimybės
Su HMI („Human Machine Interface“ – žmogaus ir mašinos sąsaja) funkcija „Sensus“ didinamos pasiekiamumo ir interneto galimybės automobilyje. „Sensus Connected Touch“ 7 colių ekranas prijungtas prie media centro, turinčio sensorinį valdymą (pirmą kartą automobiliuose valdyti sensorius galima ir su pirštinėmis). Vairuotojas, prie „Sensus Connected Touch“ prijungęs 3/4G raktą arba prisijungęs prie interneto per savo mobilųjį telefoną, įgauna dideles galimybes. Minėtą įrangą galima valdyti ir mygtukais, įrengtais vairaratyje arba prietaisų skydelyje, ir net balsu (ieškant muzikos kūrinių šaltinių).
Prisitaikantis skaitmeninis ekranas, kuris debiutavo naujos kartos V40 modelyje, naudoja aktyvų TFT („Thin Film Transistor“) kristalų darinį, pateikiantį vairuotojui reikiamą informaciją.
Darbo režimas „Elegance“ turi klasikinę išvaizdą ir išdėstymą. „Eko“ režimas išsiskiria žalia spalva ir yra skirtas skatinti degalus taupantį vairavimo stilių. Raudonas sistemos apšvietimas byloja, kad vairuotojas pasirinko techninių automobilio darbo parametrų režimą.

1048004_656378234392169_1521189082_o
Kad vairuotojai šaltu oru jaustų papildomą komfortą, trijų stipinų vairaračiai gali būti su elektrine šildymo įranga. Automobiliai su automatine pavarų dėže turi prie vairaračių menteles pavarų laipsniams perjungti, kad vairuotojas tai atliktų savo rankomis, nenuėmęs jų nuo vairaračio.
Automobiliai, kuriuose įmontuoti lietaus jutikliai, pagal užsakymą taip pat gali turėti elektra šildomą priekinį langą, kad greičiau nutirpdyti apšalusį stiklą.
„IntelliSafe“ skirta visoms aktyviojo saugumo sistemoms ir yra svarbi dalis vairuotojo požiūrio į XC70.
Naujoji pėsčiųjų ir dviratininkų aptikimo sistema
Nauja, pažangi programinė įranga, įskaitant greičiau apdorojamus stebėjimo rezultatus, padarė įmanoma padidinti „Volvo Cars“ dabartinės aptikimo ir automatinio stabdymo technologijos galimybes, įvertinti tam tikras situacijas su šalia esančiais dviratininkais.
Naujoji pėsčiųjų ir dviratininkų aptikimo bei automatinio stabdymo sistema yra komplektuojama su moderniais jutikliais, kurie fiksuoja priekyje esančią situaciją. Jei dviratininkas juda tą pačia kryptimi kaip automobilis, ir staiga jis mesis prieš automobilio priekį, kad išvengti galimo susidūrimo, vairuotojas įspėjamas apie tai arba minėta sistema automobilį stabdo automatiškai. Be to, ji taip pat sureaguoja, jei pėstysis išeina į važiuojamąją dalį priešais automobilį. Jei vairuotojas laiku nesureaguoja, automobilis po įspėjamojo signalo automatiškai įjungia stabdym
"City Safety" veikia važiuojant ne greičiau kaip 50 km/h
XC70 turi modernizuotą „City Safety“ sistemą. Ji veikia, kai automobilis važiuoja ne greičiau kaip 50 km/h. Automobilis automatiškai pradeda stabdyti, jei vairuotojas laiku nesureaguoja į priekyje važiuojančios mašinos lėtėjimą ar stojimą. Taip pat, jei automobilis su„City Safety“ per greitai artėja prie priešais važiuojančios mašinos.
Aktyvus žibintų šviesos aukščio valdymas – mažiau įtampos vairuojant tamsiu paros metu
Aktyvaus žibintų šviesos aukščio valdymo įranga padeda vairuotojui efektyviau naudoti tolimųjų šviesų žibintus. Ji, reikalui esant, automatiškai išjungia tolimųjų ir įjungia trumpųjų šviesų žibintus
Kelio ženklų informacija – papildoma "akis" eismo aplinkoje
„Road Sign Information“ (kelio ženklų informacija) įranga padeda vairuotojui rodydama kelio ženklus prietaisų skydelyje. Minėta įranga gali būti montuojama kartu su „Speed Alert“ (įspėjimo apie greičio viršijimą funkcija) sistema, kuri vizualiai įspėja vairuotoją, kai viršyjamas leistinas greitis.
„Volvo On Call“ kartu su "Bluetooth"
„Volvo On Call“ gali būti montuojama kartu su mobiliojo telefono funkcija "Bluetooth". "Bluetooth" ryšys leidžia laisvų rankų pokalbius telefonu, taip pat muzikos transliaciją iš pageidaujamo „Bluetooth grotuvo.
"Volvo" yra vienintelis gamintojas, galintis visuose savo modeliuose įrengti „Bluetooth“ įrangą, skirtą muzikos perdavimui į automobilio garso sistemą.
Palaikykite ryšį mobiliaja programa
Mobili programa užtikrina vairuotojo ryšį, kai automobilis stovi, per "iPhone" ar "Android" sumanųjį telefoną.
Mobili programa didina  „Volvo On Call“ galimybes. Visi naujų modelių su „Volvo On Call“ sistema savininkai gali atsisiųsti programas, kurios praplės ryšio galimybes.
Gniuždymo zonos gaminamos naudojant skirtingų rūšių plieną
Patentuota priekinė kėbulo struktūra suskirstyta į zonas, kurių kiekviena turi skirtingą užduotį deformacijos metu. Išorinės zonos turi patikimai saugoti nuo pagrindinių deformacijų. Kuo arčiau keleivių zonos artėja susidūrimo jėga, tuo mažiau medžiagos deformuojasi.
Siekiant suteikti kiekvienai zonai atitinkamas savybes, skirtingose konstrukcijos dalyse naudojamas skirtingų rūšių plienas.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų