REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Kantar“: reklamos apimtys šiemet augo 10 proc.

Reklamos apimtys šiemet per 10 mėnesių, palyginti su sausiu-spaliu pernai, išaugo 10 proc. Labiausiai didėjo interneto, televizijos, kino ir radijo reklamos kanalų apimtys, rodo „Kantar“ monitoringo duomenys.

Reklamos apimtys šiemet per 10 mėnesių, palyginti su sausiu-spaliu pernai, išaugo 10 proc. Labiausiai didėjo interneto, televizijos, kino ir radijo reklamos kanalų apimtys, rodo „Kantar“ monitoringo duomenys.

REKLAMA

„Kantar“ medijos ir reklamos monitoringo tyrimų vadovė Giedrė Juronienė sako, kad interneto reklamos apimtys augo sparčiausiai – 15,5 proc.

Reklama interneto svetainėse ir socialiniuose tinkluose surinko 12,39 mlrd. reklamos parodymų. Dar įspūdingesni skaičiai turėtų matytis paskutinį metų ketvirtį, į kurį pateks juodasis penktadienis, cyber monday ir kalėdinės prekybos bumas. Dažnai šiuo laikotarpiu reklamos apimtys ūgteli dukart“, – pranešime teigė G. Juronienė.

Televizijos reklamos trukmė šiemet pailgėjo 10,1 proc. – transliuota 2,774 mln. reklaminių klipų. Radijo stotys transliavo 10,58 mln. sekundžių reklamos – 4,7 proc. daugiau.

REKLAMA
REKLAMA

Tuo metu spaudos reklamos apimtys mažėjo 3 proc.: laikraščiuose išspausdinta 4,77 mln. kv. centimetrų reklamos – 5,7 proc. mažiau, žurnaluose jos plotas augo 1,1 proc. iki 3,4 mln. kv. cm. 

REKLAMA

Statinės lauko reklamos vidutinis vienos dienos plotas mažėjo 4,1 proc. iki 25,7 tūkst. kv. metrų per dieną, ant degalinių degalų pylimosi pistoletų – nekito ir liko 29,7 tūkst. reklaminių skydelių. Kino reklamos kiekis didėjo 7,4 proc. – parodyta 433 tūkst. reklaminių klipų.

Aktyviausiai šiemet reklamavosi „Lidl“, „Maxima“ ir „iki“, „Rimi“, taip pat „Tele2“, „Telia Lietuva“ ir „Bitė“, „Eurovaistinė“, „Valentis“ ir „Camelia“.

„Didžiausių reklamdavių sąraše rikiuojasi tie patys vardai, kaip ir pirmąjį metų ketvirtį, tad matome, kad reklamos rinkos dalyviai savo pozicijas išlaikę praktiškai per didesnę metų dalį. Matysime, ar didžiųjų išpardavimų ir kalėdinis laikotarpis įneš į topą pokyčių“, – teigė G. Juronienė.

Duomenys pateikiami tik iš „Kantar” registruojamų žiniasklaidos priemonių sąrašo, tai apima 98 proc. televizijos, 90 proc. spaudos, 85 proc. lauko, 90 proc. klipų kine, 80 proc. interneto (be reklamos mobiliosiose aplikacijose) ir 100 proc. ant kuro pylimo pistoletų reklamos rinkos.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų