
Daugelis kelių Ukrainoje kapitaliai neremontuoti daugelį dešimtmečių ir yra taisomi tik vietomis. Vienas, antras, trečias pavienio asfalto lopas ir kelias jau primena linksmuosius kalnelius. Juolab kad vietų, kur tie lopai nukritę, o vietoje jų atsivėrusios didžiulės duobės, toli ieškoti nereikia.
„Jeigu atvažiuoji didesniu greičiu ir per vėlai pastebi duobę, gali labai skaudžiai nukentėti. Toks važiavimas vargina, nes turi labai atidžiai sekti kelią – tai savotiškas 2000 kilometrų greituminio slalomo ruožas. Planuojantys važiuoti į Ukrainą automobiliu turi žinoti, kad keliai nėra geri. Žinoma, yra tam tikros atkarpos kokybiškos, tačiau bet kokiu atveju užsirausi ir ant blogų. Reikia pagalvoti apie automobilį – geriau važiuoti visureigiu, kurio padangos didesnės. Rekomenduoju turėti atsarginį ratą ir nevažiuoti vien su padangos remonto komplektu“, – pažymėjo vairuotojas.
Nepaisant prastos kelių būklės, Ukraina yra civilizuotas kraštas – telefono ryšys veikia visur, navigacijos prietaisuose rodomi visi keliai. Tačiau jais ne visada galima pasitikėti – įvairios programos gali rodyti greičiausią kelią skaičiuodamos, kad jis asfaltuotas ir ten galima važiuoti 90 km/val. greičiu. Tačiau realybėje tas kelias gali būti asfaltuotas tik teoriškai ir judėjimo greitis būti triskart mažesnis. Pasak keliautojų, dėl šios priežasties kartais verta daryti net ir 200 kilometrų lanką kiek kokybiškesniais magistraliniais keliais – taip bus sutaupyta ne tik laiko, nervų, bet ir, galimai, padangų.




