• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Elektroninės parduotuvės pasmerktos likti rinkos vidutiniokėmis?

 Drabužių mainų projektas manodrabuziai.lt pritraukia turbūt didžiausią investiciją Baltijos šalyse interneto produktų kategorijoje. Į Lietuvoje gimusią drabužių mainų idėją planuojama investuoti 20 mln. eurų. Elektroninio verslo ekspertas, "NFQ" įmonių grupės bendraturtis Darius Lebedzinskas skeptiškai vertina verslo modelį ir mano, kad investicijos yra skirtos Jungtinių Amerikos Valstijų rinkos užkariavimui ir verslo perpardavimui.

 Drabužių mainų projektas manodrabuziai.lt pritraukia turbūt didžiausią investiciją Baltijos šalyse interneto produktų kategorijoje. Į Lietuvoje gimusią drabužių mainų idėją planuojama investuoti 20 mln. eurų. Elektroninio verslo ekspertas, "NFQ" įmonių grupės bendraturtis Darius Lebedzinskas skeptiškai vertina verslo modelį ir mano, kad investicijos yra skirtos Jungtinių Amerikos Valstijų rinkos užkariavimui ir verslo perpardavimui.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Investuoja todėl, kad investuotojai tikisi didelio sprogimo ir sėkmės JAV rinkoje. Aš asmeniškai gana skeptiškas tokio verslo modelio pasiteisinimo Europoje, kadangi šis portalas orientuojasi į pajamas iš reklamos, o uždarbis iš reklamos Europoje sąlyginai nėra toks didelis, kad atpirktų tokio dydžio investicijas“, – Žinių radijo laidoje „Tinklas“ kalbėjo D. Lebedzinskas.

REKLAMA

Pasak jo, minėtas portalas ruošiamas kitų investuotojų atėjimui arba pardavimui, nes dideles vartotojų duomenų bazes turintys portalai parduodami iš rankų į rankas. „Manau, kad verslas gali veikti pelningai, bet nemanau, kad sudomintų ir atpirktų tokias investicijas“, – teigė jis. D. Lebedzinsko nuomone, tradicinė elektroninė prekyba Lietuvoje tampa brandesnė, tačiau vien elektronine prekyba užsiimančios parduotuvės neatlaiko konkurencijos.

REKLAMA
REKLAMA

„Lietuvoje šiek tiek sumažėjo bandymų sudaryti elektroninę komerciją tarp tų, kurie pradeda visiškai nuo nulio, neturi jokio įdirbio į tiekimą, į asortimento formavimą. Pas mus, deja, neveikia tos masinės ekonomikos principai, nes užsipirkti prekių Lietuvos rinkai ir pasiūlyti gerą kainą labai sudėtinga – sudėtinga konkuruoti su tais, kurie jau turi įdarbį, turi tradicines parduotuves arba perka dideliais kiekiais ar turi užsienio verslus“, – pasakojo D. Lebedzinskas.

www.ziniuradijas.lt

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų