
Charakteringa „Arteon“ modeliui parinkta ciberžolės geltona (angl. „Turmeric yellow“) spalva iš tolo spindi inovaciją – prieš dvylika metų tokios spalvos techniškai buvo neįmanoma sukurti. Šiandien technologinės pažangos žinią „Volkswagen“ skleidžia visa savo esybe – nuo vidaus mechanizmų ir valdymo sistemų iki dažų paviršiaus. Išskirtinę geltoną spalvą renkasi kas ketvirtas išankstinis „Arteon“ pirkėjas Lietuvoje.
Pristatydamas naująjį modelį, savo prekės ženklo flagmaną, „Volkswagen“ demonstruoja lankstumą ir įsiklausymą į kliento individualius poreikius – juk greta namų ir darbo automobilis yra viena iš trijų svarbiausių gyvenimo vietų, kur žmogus praleidžia didelę dalį savo laiko. Todėl į automobilį žmonės žvelgia su tokiu pačiu kūrybos impulsu, kaip ir į savo namus – jie nori keisti, pritaikyti, susitapatinti.
„Malonu matyti, kad klientai Lietuvoje tvirtai pasitiki ir labai vertina „Volkswagen“ prekės ženklą ir produktus. Naujasis „Arteon“ atstovauja aukščiausiems „Volkswagen“ pasiekimams ir stovi viso mūsų produktų portfelio priešakyje. Džiaugiamės, kad mums pavyksta išpildyti savo klientų lūkesčius. Išskirtiniai išankstinių užsakymų rezultatai rodo, kad Baltijos šalyse „Arteon“ bus priimtas ir vertinamas. Iki „Arteon“ pristatymo lieka kelios savaitės – nekantriai laukiame, kada klientai galės iš arti pamatyti naująjį modelį ekspozicijų erdvėse ir pasidalinti savo įspūdžiais apie „Volkswagen“ flagmaną“, – sako Justas Nekrošius.




