
„KREDA“ komanda paskaičiavo, kad vienos padangos kaina – 500 eurų.
Kai prieš antrą dieną kažkas nutiko vairui, teko keisti vairo stiprintuvo siurblį, taip pat teko pakloti 1085 eurus, o pati vairo kolonėlė kainavo dar 4315 eurus. Vadinasi, visa vairo problema atsiejo 6900 eurų.
Po antrojo greičio ruožo paaiškėjo, kad lenkiant bagį, kuomet buvo pažeista padanga, taip pat A.Juknevičius sulankstė ir apatinę šakę, su kuria dar įveikė 160 km. Vien šakės keitimas kainuos 1350 eurų.
Įdomiausia tai, kad A.Juknevičiaus komandos mechanikas teigė, jog šakei lūžus, būtų išsinėręs pusašis, trūkusi vairo traukė, taip pat atsirastų problemų su stabdžių šlangutėmis ir panašiai.
„Greitkelyje su tokia toliau nevažiuočiau“, – sakė vienas iš A.Juknevičiaus mechanikų.


