
Tai bus ne pirmas kartas, kai žiniasklaidoje pasirodo pranešimų apie galimą „Alfa Romeo“ markės sugrįžimą į brangiausią autosporto šaką. Anksčiau „Red Bull“ komandos atstovai buvo prasitarę apie planą, kurį siūlė „Ferrari“ ekipos vadovams. Jeigu „Ferrari“ būtų sutikusi tiekti variklius „Red Bull“, Austrijoje įsikūrusi komanda būtų sutikusi pakeisti ekipos vardą į „Alfa Romeo“, tačiau toks pasiūlymas „Ferrari“ ir „Fiat Chrysler“ koncerno vadovo nesužavėjo.
Atrodo, jog Sergio Marchionne pagaliau suprato kokį stiprų prekinį ženklą turi savo rankose. „Alfa Romeo“ daugelį metų dalyvavo įvairiose autosporto varžybose ir yra laimėjusi ne vieną Formulės 1 čempionatą. „Alfa Romeo“ taip pat yra paragavusi variklio tiekėjo duonos.
Šiuo metu „Fiat Chrysler“ įgyvendina ambicingiausią planą per visą koncerno istoriją. Sergio Marchionne vedamas koncernas į „Alfa Romeo“, „Jeep“ ir „Maserati“ investuos net 48 milijardus eurų tam, jog jie taptų pilnaverčiais globalios automobilių rinkos žaidėjais.


 