REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vienas didžiausių automobilių klubų pasaulyje „ADAC“, šiandien paviešino naujo tyrimo rezultatus. Šį kartą Vokietijos automobilių klubo nariai atliko netradicinį, tačiau kiekvienam vairuotojui aktualų testą. Didžiulę įtaką turinti organizacija išbandė daugiau kaip dvidešimties naujų automobilių apsaugą nuo vagių.
Norėdami įsijausti į vagišių vaidmenį, „ADAC“ organizacijos nariai pasigamino savadarbius elektroninius prietaisus, kurie imituoja šiuolaikinių automobilių atrakinimo ir užvedimo raktelius. Atsižvelgdami į šiuolaikines tendencijas, naujieji prietaisai buvo sukurti taip, jog galėtų perimti berakčių sistemų signalą.
Beraktės sistemos vis dažniau tampa naujų automobilių standartinės įrangos dalimi, tad vokiečių skirtas dėmesys šioms sistemos nėra iš piršto laužtas. Be to, „ADAC“ organizacijos narių teigimu, nulaužti beraktę sistemą galima turint net ir labai ribotą biudžetą, neturint aukščiausio lygio prietaisų.

Vienas didžiausių automobilių klubų pasaulyje „ADAC“, šiandien paviešino naujo tyrimo rezultatus. Šį kartą Vokietijos automobilių klubo nariai atliko netradicinį, tačiau kiekvienam vairuotojui aktualų testą. Didžiulę įtaką turinti organizacija išbandė daugiau kaip dvidešimties naujų automobilių apsaugą nuo vagių.
Norėdami įsijausti į vagišių vaidmenį, „ADAC“ organizacijos nariai pasigamino savadarbius elektroninius prietaisus, kurie imituoja šiuolaikinių automobilių atrakinimo ir užvedimo raktelius. Atsižvelgdami į šiuolaikines tendencijas, naujieji prietaisai buvo sukurti taip, jog galėtų perimti berakčių sistemų signalą.
Beraktės sistemos vis dažniau tampa naujų automobilių standartinės įrangos dalimi, tad vokiečių skirtas dėmesys šioms sistemos nėra iš piršto laužtas. Be to, „ADAC“ organizacijos narių teigimu, nulaužti beraktę sistemą galima turint net ir labai ribotą biudžetą, neturint aukščiausio lygio prietaisų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

0


„ADAC“ specialistai sukonstravo mėgėjišką, tačiau efektyviai veikiančius elektroninius prietaisus, kurie sugebėjo pergudrauti į automobilius sumontuotą apsaugos mechanizmą. Vokietijos automobilių klubo nariams užteko pasigaminti siųstuvą ir priėmėją, kurių dėka specialistams pavyko prailginti bangų diapazoną.
Vagims turint tokius prietaisus, nereikia net laužtis į automobilio savininko namus. Vagims užtektų arčiau prieiti prie automobilio savininko namų ir su bangas prailginančiu pulteliu perimti signalą. Tai padarius, maždaug 30 eurų kainavęs prietaisas sugeba atrakinti labai brangų automobilį.
Norint automobilį užvesti, vagišiams tą patį prietaisą reikia pridėti arčiau automobilio viduje esančio užvedimo modulio ir dar kartą imituoti originalaus pultelio darbą.
Teste išbandyti, prieš savadarbį prietaisą neatsilaikę automobiliai : 


  1. Audi A3

  2. Audi A4

  3. Audi A6

  4. BMW 730d

  5. Citroen DS4

  6. Ford Galaxy

  7. Ford Ecosport

  8. Honda HR-V

  9. Hyundai Santa Fe

  10. Kia Optima

  11. Lexus RX450h

  12. Range Rover Evoque

  13. Renault Traffic

  14. Mazda CX-5

  15. Mini Clubman

  16. Mitsubishi Outlander

  17. Nissan Qashqai

  18. Nissan Leaf

  19. Opel Ampera

  20. Subaru Levorg

  21. Toyota RAV4

  22. Volkswagen Golf GTD

  23. Volkswagen Touran


VIDEO



REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų