„Svarbiausia, kad asmenims, kuriems reikalinga tokia pagalba, būtų aišku, kur dėl jos kreiptis, ir būtų patogu tai daryti. Paslaugos prieinamumas – prioritetinis klausimas“, – sakė komisijos pirmininkas R. Motuzas. Mūsų šalyje gyventojų, turinčių judėjimo, regos ir klausos sutrikimus, aprūpinimą techninės pagalbos priemonėmis, jų individualų pritaikymą bei judėjimo techninės pagalbos priemonių remontą organizuoja ir vykdo Techninės pagalbos neįgaliesiems centras prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos, bendradarbiaudamas su savivaldybėmis. Komisija pritarė, kad būtinas glaudesnis Centro ir savivaldybių bendradarbiavimas, daugiau paslaugų perkeliama į elektroninę erdvę, aktyviau dirbama siekiant sujungti Techninės pagalbos neįgaliesiems centro informacines sistemas su Socialinės paramos šeimai informacine sistema, – tai padėtų operatyviau aprūpinti asmenis techninės pagalbos priemonėmis, valdyti asmenų eiles, efektyviau kontroliuoti šių priemonių judėjimą tarp savivaldybių įstaigų ir Centro teritorinių padalinių, vykdyti jų grąžinimo kontrolę. Svarstyta galimybė parengti vieningą socialinių paslaugų teikimo standartą, kad visose savivaldybėse būtų teikiamos vienodos kokybės socialinės paslaugos.
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo draudžiama.