Į sostinę važiavusi Ramunė pasakoja, kad maršrutas Klaipėda-Vilnius populiarus būna visus metus ir nepaisant metų laiko važiuojančių visą laiką būna daug. Todėl ir visos vietos autobuse dažniausiai būna užimtos.
Visgi, tokia situacija, su kuria moteris susidūrė keliaudama su tarpmiestinių reisų įmonės „Toks“ autobusu iš Kryžkalnio į Vilnių, paliko Ramunė apstulbusią.
„Iš anksto turėjau nusipirkusi bilietą, jame nurodyta vieta – 21. Kadangi vairuotojai prašo žmonių sėsti į savo vietas, ėjau ieškoti savosios. Matau, užimta. Sėdi du vaikinai su krepšiais. Iš pradžių pamaniau, kad nieko tokio, visiems susėdus atsiras laisva vieta ir įsitaisysiu. Klydau“, – pasakoja Ramunė.
Anot pašnekovės, visiems žmonėms susėdus į vietas, Ramunė ir dar viena keleivė, kuri taip pat turėjo nusipirkusi bilietą, liko stovėti.
„Pasakiau vairuotojui, kad mano 21 vieta. Jis paklausė vaikinų, kodėl jie sėdi 21 ir 22 vietose. Vienas atsakė, kad jo vieta 22, kitas, kad 17, bet irgi užimta. Sėdinčiojo 17 vietoje paklausus to paties, jis sako: „Mano irgi 17 vieta.“ Kaip gali parduoti bilietą su dviem 17 vietomis?“, – pasipiktinimo neslepia Ramunė.
Dėl susidariusios situacijos, moteris sako, kad neliko nieko kito, kaip pasodinti ją ir kitą likusią stovėti keleivę ten, kur buvo vietos.
Taigi, viena buvo pasodinta ant papildomos kėdės prie vairuotojo, o Ramunei buvo duota pagalvėlė įsitaisyti ant laiptų prie tualeto.
Visgi, toks keliavimo būdas pašnekovei pasirodė itin pavojingas, ypač žinant, kad kelionės atstumas virš 230 kilometrų.
„Aš ištverminga, galiu ir pasėdėti ant žemės, bet tai nesaugu. Kai kurie vairuotojai primena užsisegti saugos diržus, o čia aš be nieko, tik su pagalve. Po to, kai Šakių rajone įvyko autobuso avarija, baisu net pagalvoti, kaip išskrisčiau tokiu atveju lauk. Juk kelionė ne 1 o virš 230 kilometrų“, – pasibaisėjusi moteris.
Ramunė teigia taip pat nesuprantanti, kodėl „Toks“ bilietų pardavimo sistema nesutvarkoma taip, kad visi turėtų savo vietas.
„Juk negali būti du vieno reiso bilietai su tuo pačiu numeriu“, – sako Ramunė.
Paaiškino kaip parduodami bilietai
Naujienų portalo tv3.lt žurnalistams pateikus užklausą UAB Tolimojo keleivinio transporto kompanijai „Toks“, dėl kokių priežasčių galėjo kilti susidariusi Ramunės situaciją jie nurodė, kad „už bilietų pardavimą atsakinga yra bendrovė „Kautra“. O kreiptis reikėtų į bilietų parduotuvę autobusubilietai.lt
„Kautros“ valdoma bilietų parduotuvė autobusubilietai.lt aiškino, kad ši parduotuvė tik vienas iš galimų būdų, kaip keleivis gali įsigyti autobuso bilietą.
„Į tą patį autobusą bilietai taip pat gali būti įsigyjami ir kitur – autobusų stočių kasose, savitarnos terminaluose, iš vairuotojo autobuse. Internetu įsigytų bilietų informacija iškart po bilieto įsigijimo automatiškai pereina konkrečiam vežėjui ir daugiau į tą konkrečią vietą įsigyti bilieto techniškai neįmanoma nei per šią svetainę, nei kitose pardavimo vietose“, – tvirtina jie.
Autobusų bilietų parduotuvės atstovai sako, kad iškilus tokioms situacijoms yra reaguojama ir su specialistų pagalba bandoma išsiaiškinti ar negalėjo kilti bilietų parduotuvės veikimo trikdžių.
Tiesa, patvirtinti faktą ar Ramunės kelionėje bilietai iš tiesų dubliavosi, anot bilietų parduotuvės atstovų, gali tik „Toks“.
„Paprastai vežėjai, kai į juos kreipiasi, kiekvieną atvejį išnagrinėja individualiai ir atsižvelgdami į konkrečią situaciją ir keleivių vežimą reglamentuojančius įstatymus, priima atitinkamus sprendimus“, – aiškina autobusubilietai.lt atstovai.
Naujienų portalo tv3.lt žurnalistai dėl šio įvykio dar kartą išsiuntė užklausą UAB „Toks“, tačiau kol kas atsakymo negavo. Gavus įmonės atsakymą, publikaciją papildysime.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!