• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Seminarų cikle „Kinas kaip ugdymo priemonė“ mokytojai gali sužinoti, ko moksleiviai semiasi iš kino filmų ir kaip kiną galima naudoti įvairiose disciplinose.

REKLAMA
REKLAMA

Iš viso mokytojams numatyta surengti dešimt teminių seminarų, kuriuose jie susipažins su Šiaurės šalių kino edukacijos patirtimi, ugdymui naudojamų kino filmų pavyzdžiais bei pirmąja Lietuvoje filmų analizei mokyklose skirta metodine medžiaga.

REKLAMA

Seminarų ciklas skirtas literatūros, istorijos, kalbų, etikos, pilietinio ugdymo, filosofijos, politologijos, dorinio ugdymo, psichologijos, menų mokytojams, ir su kinu bei medijomis susijusių užklasinių užsiėmimų vadovams bei socialiniams pedagogams.

Programos autoriai pabrėžia, kad mokymasis nėra vien žinių suteikimas, bet pirmiausia tai yra mokymasis mąstyti.

REKLAMA
REKLAMA

„Filmas itin patraukli medija moksleiviams, kuri apima įvairiausias temas: nuo svarstymų apie dekalogą iki Baltijos jūros užterštumo klausimų, nuo užsienio šalių geografijos iki dailėtyros aspektų. Tokia temų įvairovė sudaro sąlygas filmą kaip ugdymo priemonę naudoti daugelyje mokymo disciplinų“, – sako organizatoriai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Seminarų ciklas yra programos „Kinas mano mokykloje“ dalis. Minėtoji programa – pirmoji tokio pobūdžio Lietuvoje, siekianti atskleisti kino potencialą vidurinių mokyklų mokymo programose ir tokiu būdu papildyti lietuvišką mokymo tradiciją.

REKLAMA

Praėjusiais metais projekte dalyvavo 240 mokytojų iš įvairių Lietuvos mokyklų. Jie susipažino su kino pritaikymu literatūros, istorijos, kalbų, politologijos, etikos pamokose.

„Vakarų Europos šalių praktika rodo, kad kino kaip netradicinės mokymo priemonės naudojimas ugdymo procese pasiteisina skatinant vaikų ir jaunimo kūrybiškumą, kritinį mąstymą bei vizualinės kultūros supratimą.

Daugelis tyrimų rodo, kad knyga prarado svarbiausios edukacinės priemonės pozicijas. Kiekvieną iš mūsų nuo mažų dienų supa judantys vaizdai, o gebėjimas juos kritiškai analizuoti ir interpretuoti paverčia žmogų tiek pat raštingu, kaip ir gebėjimas skaityti raštą“, - įsitikinęs medijų centro „Meno Avilys“ vadovas Lukas Brašiškis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų