Šių metų spalio 29–30 d. ir lapkričio 29–30 d. Vilniuje rengiamos metodinės dienos meninio, socialinio, gamtamokslinio, dorinio, pradinio ugdymo, informacinių technologijų, užsienio kalbų ir lietuvių kalbos ir literatūros mokytojams. Metodinės dienos – tai nemokami vienos dienos konferencinio tipo renginiai, skirti visiems mokytojams, kurie nori susipažinti su ugdymo turinio naujovėmis. Užsiregistruoti galima Ugdymo plėtotės centro interneto svetainėje www.upc.lt.
Per 2012–2013 mokslo metus numatoma surengti 20 metodinių dienų mokymo dalykų ir integracinėmis temomis, pavyzdžiui, dvikalbis ugdymas, pilietinis ugdymas ir kt. Bus kviečiami ir lektoriai iš užsienio.
Metodinėse dienose mokytojams bus pristatomos pasaulinės ugdymo praktikos tendencijos, ugdymo turinio naujovės, tokios kaip vertinimo ir įsivertinimo kaita, kūrybiškumo ugdymas, pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo programos ir brandos egzaminų kaita, nauji modulinių programų projektai, mokinių kompetencijų ugdymas per įvairių dalykų pamokas ir kitos aktualios temos.
Metodinėse dienose meninio ugdymo mokytojai susipažins su pasaulinėmis meninio ugdymo praktikos tendencijomis, naujausiais Lietuvos meninio ugdymo dokumentais, detaliau aptars mokinių meninio ugdymo dalykų pasiekimų vertinimo sistemą.
Socialinio ugdymo mokytojai aptars naują socialinių mokslų Pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo projektą, analizuos darbų aplanko sudedamąsias dalis.
Dorinio ugdymo mokytojams bus siūloma susipažinti su etiketo ir kultūrų įvairovės modulio gairėmis, bioetikos ir ekologijos modulio gairėmis, aptarti krikščioniškos šeimos modulio programos aktualumą.
Gamtamokslinio ugdymo mokytojai nagrinės darbų aplanko sudarymo principus, standartizuotos formos diagnostinių užduočių pavyzdžius, mokinio ir mokytojo veiklą sudarant aplanką bei aplanko vertinimą, susipažins su tiriamųjų darbų vertinimo kriterijais.
Pradinio ugdymo mokytojai susipažins su „Pradinių klasių mokinių pasiekimų ir pažangos vertinimo metodinėmis rekomendacijomis“ ir mokinių bendrųjų kompetencijų ugdymo pavyzdžiais, aptars mokinių pasiekimų ir pažangos vertinimo etapus, susipažins su bendrųjų kompetencijų ugdymo pavyzdžiais, išsiaiškins kokybiškos pamokos reikalavimus, detaliau aptardami pradinių klasių mokinių pasiekimų vertinimą.
Informacinių technologijų mokytojai aptars informacinių technologijų Pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo programos projektą, brandos egzamino užduotis, tarsis dėl vertinimo kriterijų ir kt.
Lietuvių kalbos ir literatūros mokytojai analizuos Lietuvių kalbos ir literatūros brandos egzamino 2013 m. vertinimo normas, aiškinsis, kaip pritaikomos normos vertinant literatūrinį ir samprotavimo rašinius.
Su užsienio kalbų mokytojais numatyta aptarti komunikacinio užsienio kalbų kryptingumo teorinius pagrindus, kaip lanksčiai vadovautis bendrųjų programų nuostatomis, supažindinti su mokomosios medžiagos, mokymosi proceso diferencijavimo per konkrečias mokymo priemones pavyzdžiais.