TOP-3: žingsniai, kaip po vasaros atgauti sportinę formą

Baigiantis vasarai – poilsio metui, daugelis vėl pradeda naują sporto sezoną ir sugrįžta į sporto sales. Vis dėlto, atgauti fizinę formą po laikotarpio, kada leidome sau atsipalaiduoti, nėra taip paprasta. Kaip tikslingai ir rezultatyviai vėl imtis sporto, tv3.lt skaitytojams pataria aktyvaus laisvalaikio bei sporto iniciatyvos „Atsidavę sportui“ įkūrėjas Aurimas Šidiškis.

MITYBA

Ne paslaptis, jog vasarą „atleidžiame vadeles“ mityboje, juk aplink tiek pagundų. Kaip karštą dieną su draugais gali nepasimėgauti ledų porcija ar vaisvandeniais, dėl kurių vėliau mūsų kūnas tikrai nepadėkoja. Taigi, pirmasis ir svarbiausias aspektas, siekiant sugrįžti į sveikos gyvensenos režimą – mityba.

Sugrįžti į sveiką bei subalansuotą mitybą reikėtų palengva, per daug nespaudžiant savęs, be kardinalių sprendimų. Visų pirma, patartina sumažinti porcijas ir atkreipti dėmesį, kiek kartų per dieną valgoma. Jei žmogaus fizinis aktyvumas nėra didelis, jam pakaktų valgyti 3-4 kartus per dieną, tačiau jei užsiimama fiziniu darbu, sportuojama ar nuolat aktyviai leidžiamas laiką, valgyti reikėtų 5-6 kartus.

Taip pat daugiau rinkitės skaidulinėmis medžiagomis praturtintą maistą, kadangi jis ilgiau virškinamas ir tokiu būdu greitai nepritrūksite energijos. Be to, daugiau skaidulinių medžiagų turintis maistas paprastai turi mažiau kalorijų, nei toks pat kiekis maisto su mažesniu skaidulinių medžiagų kiekiu. Taigi, stenkitės į savo maisto racioną įtraukti kuo daugiau daržovių, vaisių ir pilno grūdo produktų.

Prisiminkite, jog nesveikų maisto produktų „išsportuoti“ mums nepavyks. Valgant nesubalansuotą maistą mažėja fizinis darbingumas, atsiranda nuovargis, prastėja savijauta, tampame viskas abejingi ir pasyvūs, tad dėl šių priežasčių sveika mityba itin svarbi mūsų gyvenime.

SPORTAS

Pradėjus tinkamai maitintis proporcingai patartina didinti ir fizinio aktyvumo krūvį. Pradėję sportuoti ir grįžę į treniruočių režimą net neabejoju, jog susigrąžinsite motyvaciją ir net nenorėsite pažvelgti į nesveiką maistą, o ir suvalgyti galėsite kur kas daugiau, kadangi padidinsite išeikvojamų kalorijų kiekį.

REKLAMA

Kaip ir mityboje, sportuoti taip pat reikia pradėti palaipsniui be jokio skausmo. Nesiekite po pertraukos pulti išbandyti savo galimybių ribų ir stengtis jas peržengti. Prisiminkite, jog svarbiausia yra ne tai, kaip daug ir intensyviai sportuojame, o tai, jog sportuojame reguliariai.

Ne, o jei į salę ruošiatės eiti pirmą kartą, prieš pradedant sportuoti rekomenduotina pasikonsultuoti su treneriu, galinčiu suteikti savo profesionalią pagalbą ir reikiamai įvertinti jūsų fizinę būklę bei galimybes.

MOTYVACIJA

Pliažo sezonas pasibaigė, tad užteks gulėti ir tinginiauti.


Rašyti komentarą...
SKAITYTI KOMENTARUS (1)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų