Įstatymo projektas, kuriame išdėstytas šis planas, jau yra pažengęs į priekį, o Laisvoji demokratų partija (FDP) planuoja jį pateikti rudenį.
C.Lindnerio pasiūlyme numatyta galimybė automobilius atleisti nuo transporto priemonių mokesčio ir pakeisti įmonių automobiliams taikomas mokestines taisykles. Be to, C.Lindneris nori siekti, kad sintetiniams degalams būtų taikomas mažesnis ES energijos mokesčio tarifas ir kad jiems kuo greičiau būtų netaikomas pridėtinės vertės mokestis.
Ministerijos atstovai teigė, kad klimato apsaugą galima užtikrinti tik diegiant naujoves ir nesusikoncentruojant ties viena technologija ir pridūrė, jog sintetiniai degalai gali padėti sumažinti CO2 taršą jau pagamintose transporto priemonėse.
Vokietijos transporto ministras Volkeris Vissingas taip pat išreiškė abejonių, ar elektromobilumas taps svarbiausia varomąja jėga pasaulyje.
„Lenktynės dėl automobilių ateities yra visiškai atviros", – sakė V. Vissingas laikraščiui „Bild am Sonntag“ Miunchene vykusios automobilių parodos išvakarėse.
„Šiandien mes negalime nuspėti, kuri technologija dominuos 2040 m. Galbūt sintetiniai degalai, galbūt vandenilis", – sakė V.Vissingas.
Vokietijos vyriausybė, smarkiai spaudžiama Laisvos demokratų partijos narių, šių metų pradžioje įsiutino kelerių ES narių vadovus, nes primygtinai pareikalavo taikyti išimtį sintetiniams degalams. Šį reikalavimą Vokietijos vyriausybė iškėlė vidaus degimo variklių draudimo išvakarėse.
Kadangi Vokietija yra viena iš didžiausių ES narių, Europos Komisija turėjo nusileisti ir padaryti išimtį sintetiniams degalams, kuriuos po 2035 m. galės naudoti bet kuris vidaus degimo variklį turintis automobilis.
Vis dėlto, dauguma ekspertų mano, jog sintetiniai degalai nėra tinkamas pasirinkimas, nes, palyginti su elektromobiliais, nėra efektyvūs. Be to, kritikai teigia, jog sintetiniai degalai yra rožinė svajonė, kuri tik atitolins reikalingą perėjimą link švarių transporto priemonių.