Tyrime dalyvavo 508 respondentai iš visų JAV regionų, tarp kurių išryškėjo ir tam tikri geografinių skirtumų dėsningumai: pietinėse valstijose vandalizmo atvejų skaičius buvo didžiausias – čia apie žalą pranešė 46 proc. apklaustųjų. Tuo metu vidurio vakarų regione šis rodiklis siekė vos 11 proc.
Didžiausią riziką, atrodo, patiria Z kartai priklausantys „Tesla“ savininkai. Net 61 proc. nurodė nukentėję nuo vandalų. Šie skaičiai kelia susirūpinimą, ypač atsižvelgiant į tai, kad kai kurie atvejai siejami ne tiek su pačiais automobiliais, kiek su jų gamintojo Elono Musko asmenybe bei jo prieštaringai vertinama veikla.

Nepaisant santykinai nedidelės apklausos imties, sunku ignoruoti faktą, kad beveik pusė „Tesla“ savininkų nurodė patyrę savo automobilio apgadinimų – nuo įbrėžimų iki perpjautų padangų, – kelia nerimą. Dar labiau šokiruoja vidutinė žala: ji siekia apie 1 900 JAV dolerių. Z kartos atstovų patiriami nuostoliai dar didesni – vidutiniškai 2113 dolerių.
Net 72 proc. „Tesla“ savininkų teigia, kad būtent jų automobilis greičiau taps vandalizmo auka nei kitos markės transporto priemonė. Beveik pusė (43 proc.) apklaustųjų yra susidūrę su neigiamais komentarais ar įžeidžiančiais gestais iš praeivių, o du trečdaliai (66 proc.) teigia bijantys palikti automobilį be priežiūros viešose vietose. Tai rodo, kad „Tesla“ savininkų patirtys neapsiriboja vien materialine žala – vis labiau juntamas ir socialinis spaudimas.
Dėl augančios vandalizmo grėsmės 54 proc. „Tesla“ savininkų Jungtinėse Valstijose nusprendė įsirengti arba pradėti naudotis vaizdo stebėjimo sistemomis. Tiesa, pačios „Tesla“ turi integruotą „Sentry Mode“ funkciją, kuri, esant įtartinam judesiui šalia automobilio, įjungia kameras ir fiksuoja galimus pažeidėjus ar bėgančius eismo įvykių kaltininkus – ši sistema jau padėjo atskleisti ne vieną vandalizmo atvejį.
Vis dėlto tokia situacija veikia pirkėjų nuotaikas: 34 proc. amerikiečių svarsto artimiausiu metu parduoti savo „Tesla“, 30 proc. teigia, jog kito tokio automobilio nebepirktų, o 19 proc. jau dabar gailisi šio pasirinkimo.
Nepaisant to, net 66 proc. vis dar rekomenduotų „Tesla“ savo pažįstamiems. Tikėtina, su prierašu, kad vandalizmo rizika yra reali ir reikšminga.