• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Japonijos automobilių milžinė „Toyota“ intensyviai testuoja visiškai naują, dviejų litrų darbinio tūrio, keturių cilindrų benzininį variklį, kuris taps pagrindu būsimai sportinių modelių bangai.

Japonijos automobilių milžinė „Toyota“ intensyviai testuoja visiškai naują, dviejų litrų darbinio tūrio, keturių cilindrų benzininį variklį, kuris taps pagrindu būsimai sportinių modelių bangai.

REKLAMA

Vadovaujantis skirtingų Japonijos ir Vokietijos leidinių informacija, naujasis variklis „Toyota“ inžinierių buvo pakrikštytas „G20E“ vardu. Skelbiama, kad naujasis variklis kuriamas su mintimi jį montuoti į skirtingus kėbulo tipus, pavaros išdėstymus. 

Daugiau naujienų apie šios markės automobilius galite perskaityti „Toyota“ rubrikoje. 

Sugrįžta „Toyota“ legendos

„Celica“, „MR2“ ir „Supra“ – trys vardai, kuriuos prisimena kiekvienas automobilių entuziastas. Ir jei „Toyota“ laikysis dabartinio plano, šie modeliai vėl kėsinsis į benzingalvių širdis. 

REKLAMA
REKLAMA

Skelbiama, kad laikantis ilgamečių tradicijų, „Toyota Celica“ išlaikys priekinių varančiųjų ratų pavarą, su skersai ir priekyje sumontuotu varikliu. 

REKLAMA

„Toyota Supra“, taip pat turės priekyje sumontuotą variklį, tačiau „Supra“ modelyje jis bus sumontuotas išilgai, bei suks galinius ratus. 

Galiausiai, „Toyota“ planuose ir legendinio „MR2“ atgaivinimas, kuris, laikantis tradicijų, turės per vidurį sumontuotą variklį. 

Būtent dėl to naujasis „G20E“ variklis kuriamas kaip itin universalus agregatas. Jis gali būti montuojamas tiek išilgai, tiek skersai, tiek priekyje, tiek, teoriškai, ir prieš galinę ašį.

REKLAMA
REKLAMA

Sukurtas galvojant apie entuziastus

Anot variklių kūrimo inžinieriaus Takačio Ueharos, „G20E“ – tai „visiškai naujas variklis tiems, kurie iš vairavimo nori daugiau nei tik judėjimo iš taško A į tašką B“.

Variklis bus pakankamai tvirtos konstrukcijos, kad atlaikytų galios didinimą. Storų bloko sienelių dizainas leis plėsti cilindrų skersmenį neprarandant standumo ir mechaninio patikimumo. Kitaip tariant, šis agregatas konstruojamas atsižvelgiant į pakankamai didelį galios rezervą, kurį entuziastai galės išnaudoti tiek mėgėjiškiems patobulinimams, tiek automobilių sporto varžyboms. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Vokietijos spauda skelbia, kad naujo variklio galios intervalas turėtų svyruoti nuo 400 iki net 544 arklio galių, o vėliau – dar daugiau. 

Tai reikštų, kad naujasis G20E būtų dvigubai galingesnis nei dabartinis 1,6 litro trijų cilindrų G16E-GTS, montuojamas į GR Yaris. Tuo metu pirmieji bandymai jau vyksta – tiek GR Yaris M prototipe, tiek ir anksčiau pastebėtame „Lexus IS“ su išilgine agregato konfigūracija.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų