Kuomet „Toyota“ pirmą kartą pristatė elektrinį „bZ4X“, jis sulaukė daugiau įvairių pašaipų negu komplimentų, tačiau gamintojas nenuleido rankų ir ėmėsi žingsnių patobulinti tiek pačią konstrukciją, tiek modelių pasiūlą, o naujoji „Touring“ versija žymi šios krypties kulminaciją – tai ne tik modernizuotas modelis, bet ir ženkliai praktiškesnė alternatyva elektriniams visureigiams.
Lyginant su standartiniu modeliu, „bZ4X Touring“ yra 140 mm ilgesnis (bendras ilgis – 4 830 mm) ir 20 mm aukštesnis. Dėl šių pokyčių bagažinės talpa išaugo iki 600 litrų.

Vizualiai automobilis išlaiko naujausių „Toyota“ modelių dizaino kryptį. Uždara priekinė dalis, ryškios proporcijos ir juodi plastikiniai ratų arkų apvadai primena „Subaru Outback“.
Toks panašumas – greičiausiai neatsitiktinis. Juk originalus „bZ4X“ buvo sukurtas bendradarbiaujant su „Subaru“. Jo technologinis dvynys – „Subaru Solterra“.
Salone vyrauja modernizuoto „bZ4X“ interjero linijos, o pagrindinis dėmesio taškas – 14 colių informacinės sistemos ekranas, atitinkantis šiuolaikinius skaitmeninės sąsajos standartus.
Techninė pusė – pažįstama, bet patobulinta. Automobilis bus komplektuojamas su 74,7 kWh talpos ličio jonų baterija, kuri priklausomai nuo įrangos lygio bus įkraunama 11 arba 22 kW galios kintamosios srovės įkrovikliu, o greitojo nuolatinės srovės įkrovimo galia sieks 150 kW.
Pirkėjai galės rinktis iš dviejų versijų: su vienu varikliu priekyje (165 kW / 224 AG) arba dviem varikliais ir visų varančiųjų ratų pavara (280 kW / 380 AG).
Tokie rodikliai leidžia naujajam „bZ4X Touring“ užtikrintai konkuruoti su aukštesnės klasės elektromobiliais, ypač vertinant universalų kėbulą ir visureigio charakterį.
Automobilis Europos rinkoje pasirodys 2026 m. pavasarį. Iki tol gamintojas žada paskelbti daugiau informacijos apie naująjį modelį, jo kainą, įrangos lygius, tačiau tikėtina, kad universalo versija Europoje kainuos nuo maždaug 48 tūkst. eurų.