Dabar pakalbėkime apie šį egzempliorių. Pradėkime nuo 2 litrų, benzininio agregato, kuris išvysto 150 arklio galių. Iš nuotraukos greičiausiai jau supratote, kad variklis turi keletą patobulinimų. Bent jau savininkas tikina, kad buvo pakeistas kumštelinis velenas, sumontuota nauja aušinimo sistema, sumontuotas naujas įleidimo kolektorius, smagratis.
Tad turbūt jau norite paklausti kokius rezultatus parodė „DYNO“ stendas? Kol kas jokių, nes ryškiaspalvis „Opelis“ laukia savo eilės.
Pereikime prie išvaizdos. Žavingoji „Astra“ gavo piktai atrodantį bamperį, radiatoriaus groteles.Taip pat buvo sumontuoti nauji priekiniai žibintai, kurie priklauso to meto atnaujintiems „Astra“ modeliams.
Ratlankių pasirinkimas mus labiausiai nustebino. Šį „Opelį“ puošia itin reti „Keskin KT1“ ratlankiai. Priekyje jų plotis 7.5J, o gale net 9J. Šie gražuoliai apauti „Pirelli PZero Nero“ padangomis.
Galinę automobilio dalį puošia originalūs tamsinti „Irmscher“ žibintai, kuriuos mėgsta daugelis „Opel Astra GSI“ gerbėjų. Tačiau tai dar ne viskas. Ar pastebite dar vieną apdailos detalę, kuris yra kitokia negu įprastame „Astra GSI“ modelyje?
Paskutinė vieta, kurią reikėtų apžiūrėti - interjeras. Sportinės sėdynės, panelės apdaila ir apmušualai buvo pagaminti iš naujo, todėl nereikėtų stebėtis, kad „Astra“ vidus atrodo kaip ką tik išriedėjusio iš gamyklos.
Sunku patikėti, kad automobiliui neseniai sukako dvidešimt metų.