• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Porsche Classic“ padalinio darbuotojai šiandien turėtų pradžiuginti ne vieną vokiškos markės gerbėją. Pasinaudoję nepanaudotu „993“ kartos modelio kėbulu, „Porsche Classic“ specialistai nusprendė savomis rankomis pagaminti naujutėlį „911 Turbo“.
Kaip ir daugelis „Porsche“ automobilių, taip ir naujasis „Porsche Classic“ projektas iš pradžių turėjo praeiti serijiniams automobiliams skirtus etapus. Pirmasis etapas – maudynės „vonioje“, kurios dėka automobilio kėbulas padengiamas apsauga nuo korozijos. Ir antrasis etapas – kėbulo paruošimas dažymui. Tik atlikus šiuos darbus automobilio kėbulas grįžo į „Porsche Classic“ dirbtuves, kuriose visi darbai buvo atliekami rankomis.
Šalia galinės ašies įsitaisė visiškai naujas 3,6 litro darbinio tūrio, 6 cilindrų, oru aušinamas benzininis motoras, kuris šiame automobilyje išvysto 450 arklio galių. Iš tiesų, tai tas pats motoras, kuris buvo montuojamas į originalų „993 Turbo“.
Kartu su naujai surinktu varikliu atvyko šešių laipsnių mechaninė pavarų dėžė bei keturių varančiųjų ratų pavara.
Rankomis surinktas automobilis taip pat gavo „993 Turbo“ modeliams priklausantį važiuoklės numerį, kurio dėka, būtent šis „993 Turbo“ dabar yra vadinamas paskutiniu savo kartos atstovu.

Porsche Classic“ padalinio darbuotojai šiandien turėtų pradžiuginti ne vieną vokiškos markės gerbėją. Pasinaudoję nepanaudotu „993“ kartos modelio kėbulu, „Porsche Classic“ specialistai nusprendė savomis rankomis pagaminti naujutėlį „911 Turbo“.
Kaip ir daugelis „Porsche“ automobilių, taip ir naujasis „Porsche Classic“ projektas iš pradžių turėjo praeiti serijiniams automobiliams skirtus etapus. Pirmasis etapas – maudynės „vonioje“, kurios dėka automobilio kėbulas padengiamas apsauga nuo korozijos. Ir antrasis etapas – kėbulo paruošimas dažymui. Tik atlikus šiuos darbus automobilio kėbulas grįžo į „Porsche Classic“ dirbtuves, kuriose visi darbai buvo atliekami rankomis.
Šalia galinės ašies įsitaisė visiškai naujas 3,6 litro darbinio tūrio, 6 cilindrų, oru aušinamas benzininis motoras, kuris šiame automobilyje išvysto 450 arklio galių. Iš tiesų, tai tas pats motoras, kuris buvo montuojamas į originalų „993 Turbo“.
Kartu su naujai surinktu varikliu atvyko šešių laipsnių mechaninė pavarų dėžė bei keturių varančiųjų ratų pavara.
Rankomis surinktas automobilis taip pat gavo „993 Turbo“ modeliams priklausantį važiuoklės numerį, kurio dėka, būtent šis „993 Turbo“ dabar yra vadinamas paskutiniu savo kartos atstovu.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


Kolekcionieriaus svajonė
„Porsche“ kompanijos atstovais teigia, jog naujutėlis „993“ egzempliorius keliaus ne į „Porsche“ muziejų – jis bus parduotas spalio 27 dieną įvyksiančiame „RM Sotheby's“ automobilių aukcione. Už kokią sumą? Nenustebtume, jeigu automobilio pardavimo kainą sudarytų septyni skaičiai.
Šiuo metu naudotų automobilių rinkoje „Porsche 911 Turbo S“ kainuoja nuo maždaug 120 000 iki 350 000 eurų.

REKLAMA

Porsche 993 Turbo (1)


Pasirinko retą modifikaciją
Kuomet „Porsche Classic“ padalinio darbuotojai nusprendė įgyvendinti šį projektą, jie galėjo pasirinkti bet kurią „993“ kartos modelio versiją: „Carrera“, „Targa“, „GT2“, „Carrera RS“, tačiau jie pasirinko „Turbo S“.
Ši versija buvo pasirinkta neatsitiktinai. „Turbo S“ versija buvo pristatyta paskutiniais „993“ gamybos metais – 1997 m.
Palyginus su standartine „Turbo“ versija, „Turbo S“ turėjo pajėgesnį variklį, iš anglies pluošto pagamintas interjero detales, gerokai didesniu galiniu spoileriu bei pralaidesne išmetimo sistema.
Be to, tai buvo paskutinis „Porsche 911“, kuris turėjo oru aušinamą variklį.
„Porsche“ per vienerius metus pagamino tik 345 „911 Turbo S“ vienetus.

GALERIJA


 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų