Legendinio SEAT 1400 gamyba buvo nutraukta 1964 m. Iki to laiko buvo parduota daugiau nei 98 tūkst. automobilių. Naujo dešimtmečio pradžioje šalyje prasidėjo ekonominis augimas, o SEAT vaidino pagrindinį vaidmenį Ispanijos automobilių rinkoje. Šios pozicijos kompanija neapleidžia iki šių dienų ir už tai reikia dėkoti moderniausioms Europos gamykloms, aiškiai dizaino krypčiai, moksliniams tyrimams bei technologijų plėtrai ir, žinoma, kokybei.
SEAT 1400 pagrindiniai techniniai duomenys
- Kėbulas: 4 durų sedanas (vėliau buvo gaminami ir universalas, taksi, septynvietis modelis bei komercinis furgonas).
- Varikliai: benzininis (44/58 AG).
- Pavarų dėžė: 4 pavarų mechaninė.
- Gamybos pradžia: 1953 m.
- Gamybos pabaiga: 1964 m.
- Iš viso pagaminta vnt.: 98 114
2013 m.: jubiliejiniai SEAT metai
Pirmojo SEAT modelio šešiasdešimties metų sukaktis – tik vienas iš jubiliejų, kuriuos šiemet mini Ispanijos automobilių gamintojas. 1400 modelio įpėdinis, amerikietišku dizainu pasižymintis SEAT 1500 modelis buvo vienas žymiausių to meto automobilių, ypač mėgstamas taksi vairuotojų. Jo pasekėjas – prabangusis sedanas SEAT 132 rinką pasiekė 1973 m. Tai buvo pirmasis kompanijos modelis, kurio galutinė versija turėjo automatinę pavarų perjungimo galimybę bei oro kondicionierių.
Labai svarbus SEAT istorijai „Ronda“ modelis šiemet taip pat švenčia jubiliejų. Šiam modeliui sukanka 30 metų. Po dešimties metų SEAT pristatė antros kartos „Ibiza“ modelį, kuris buvo skirtas pakartoti jo pirmtako sėkmę. Tai buvo pirmasis modelis, pagamintas Martorelio gamykloje. Jis šiemet švenčia 20 metų jubiliejų. O prieš dešimt metų pasaulį išvydo dar vienas nepamirštamas modelis – „SEAT Cordoba“.