• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nepaisant sudėtingų sąlygų ir aktyvios konkurencijos, per pirmuosius tris 2013-ųjų fiskalinių metų mėnesius Volkswagen Group ir toliau stiprino savo pozicijas pasaulinėse rinkose.  
Įskaitant Kiniją, automobilių pristatymai klientams visame pasaulyje padidėjo 4,8 proc. iki 2,3 milijono automobilių. Grupės dalis pasaulinėje lengvųjų automobilių rinkoje ir vėl padidėjo iki 12,6 proc. (pernai tuo pačiu laikotarpiu - 12,2 proc.).
„Šiemet mes puikiai startavome, tačiau per likusius mėnesius lengva nebus, nes dabartinė ekonominė aplinka - labai sudėtinga visai pramonei“, – patikino Volkswagen Aktiengesellschaft valdybos vadovas, prof. dr. Martinas Winterkornas.
„Pasiteisinęs Volkswagen Group modelių pozicionavimas - didžiausia mūsų stiprybė. Tai mums jau duoda grąžos, ypač šiais sudėtingais laikais“, – akcentavo M. Winterkornas.
Pardavimų pajamos per pirmus tris šių metų mėnesius sudarė 46,6 mlrd. eurų (pernai - 47,3 mlrd. eurų). Lyginant su praėjusių metų to paties laikotarpio aukštu rodikliu veiklos pelnas krito iki 2,3 mlrd. eurų (3,2 mlrd. eurų). Tiesa, konsoliduotas 1,2 mlrd. eurų (848 mln. eurų) veiklos pelnas neatspindi pelno jungtinėse Kinijos bendrovėse. Vis dėlto šios kompanijos lyginamaisiais metodais yra įtraukiamos ir jų rezultatai atsispindi finansiniuose rezultatuose. Pelnas prieš mokesčius sudarė 2,7 mlrd. eurų (4,2 mlrd. eurų). Geras praėjusių metų rezultatas buvo teigiamai įtakotas dėl pervertintų Porsche rezultatų. Pelnas po mokesčių sudarė 1,9 mlrd. eurų (3,1 mlrd. eurų).
„Volkswagen Group turi patrauklią produktų gamą. Grupė aktyviai veikia visose didžiausiose pasaulio rinkose, yra ypatingai inovatyvi ir ji pasižymi reikalingu finansiniu solidumu bei stiprybe. Vis dėlto nepaisant dabartinio ekonominės aplinkos nestabilumo, įgyvendindami savo tikslus, mes ir toliau išliksime lankstūs pokyčiams ir laikysimės drausmingos išlaidų ir investicijų politikos“, - užtikrino vyriausiasis finansininkas Hansas Dieteris Pötschas.
Kovo pabaigoje 10,6 mlrd. eurų automobilių divizijos grynasis likvidumas liko beveik nepakitęs nuo 2012 metų gruodžio mėnesio. Automobilių divizijos investicijos į turtą, gamyklas ir įrangą išliko stabilios – 1,7 mlrd. eurų (1,7 mlrd. eurų). Volkswagen Group išlaikė stabilų automobilių divizijos investicijų į turtą, gamyklas ir įrangą (capex) ir pardavimų pajamas santykį, kuris sudarė 4,1 proc. (4,0 proc.)
Investicijos daugiausiai buvo nukreiptos į gamybos įrengimus, naujus produktus ir ekologinį modelių gamos aspektą.
„Likusius metų mėnesius pasitinkame su mums įprastu realizmu ir dideliu budrumu“, - apžvelgdamas ketvirčio rezultatus kalbėjo M. Winterkornas.
Jis patikino esąs tikras, jog nepaisant ekonominių sąlygų neapibrėžtumo Volkswagen Group gali progresuoti ir pagerinti savo rodiklius rinkoje.
Tikimasi, kad automobilių pristatymai klientams, lyginant su praėjusiais metais, augs.
Vis dėlto grupė nėra visiškai atspari nuo intensyvios konkurencijos ir poveikio jos veiklai. Modulinių konstrukcijų sistemos, kurios nuolat plečiamos, turės papildomos teigiamos įtakos mažinant grupės sąnaudas. Volkswagen Group 2013-ųjų pardavimų grąža, tikėtina, viršys praėjusių metų rodiklį. Turint omenyje sunkią ekonominę padėtį grupės veiklos pelnas 2013-aisiais turėtų prilygti praėjusiems metams.

Nepaisant sudėtingų sąlygų ir aktyvios konkurencijos, per pirmuosius tris 2013-ųjų fiskalinių metų mėnesius Volkswagen Group ir toliau stiprino savo pozicijas pasaulinėse rinkose.  
Įskaitant Kiniją, automobilių pristatymai klientams visame pasaulyje padidėjo 4,8 proc. iki 2,3 milijono automobilių. Grupės dalis pasaulinėje lengvųjų automobilių rinkoje ir vėl padidėjo iki 12,6 proc. (pernai tuo pačiu laikotarpiu - 12,2 proc.).
„Šiemet mes puikiai startavome, tačiau per likusius mėnesius lengva nebus, nes dabartinė ekonominė aplinka - labai sudėtinga visai pramonei“, – patikino Volkswagen Aktiengesellschaft valdybos vadovas, prof. dr. Martinas Winterkornas.
„Pasiteisinęs Volkswagen Group modelių pozicionavimas - didžiausia mūsų stiprybė. Tai mums jau duoda grąžos, ypač šiais sudėtingais laikais“, – akcentavo M. Winterkornas.
Pardavimų pajamos per pirmus tris šių metų mėnesius sudarė 46,6 mlrd. eurų (pernai - 47,3 mlrd. eurų). Lyginant su praėjusių metų to paties laikotarpio aukštu rodikliu veiklos pelnas krito iki 2,3 mlrd. eurų (3,2 mlrd. eurų). Tiesa, konsoliduotas 1,2 mlrd. eurų (848 mln. eurų) veiklos pelnas neatspindi pelno jungtinėse Kinijos bendrovėse. Vis dėlto šios kompanijos lyginamaisiais metodais yra įtraukiamos ir jų rezultatai atsispindi finansiniuose rezultatuose. Pelnas prieš mokesčius sudarė 2,7 mlrd. eurų (4,2 mlrd. eurų). Geras praėjusių metų rezultatas buvo teigiamai įtakotas dėl pervertintų Porsche rezultatų. Pelnas po mokesčių sudarė 1,9 mlrd. eurų (3,1 mlrd. eurų).
„Volkswagen Group turi patrauklią produktų gamą. Grupė aktyviai veikia visose didžiausiose pasaulio rinkose, yra ypatingai inovatyvi ir ji pasižymi reikalingu finansiniu solidumu bei stiprybe. Vis dėlto nepaisant dabartinio ekonominės aplinkos nestabilumo, įgyvendindami savo tikslus, mes ir toliau išliksime lankstūs pokyčiams ir laikysimės drausmingos išlaidų ir investicijų politikos“, - užtikrino vyriausiasis finansininkas Hansas Dieteris Pötschas.
Kovo pabaigoje 10,6 mlrd. eurų automobilių divizijos grynasis likvidumas liko beveik nepakitęs nuo 2012 metų gruodžio mėnesio. Automobilių divizijos investicijos į turtą, gamyklas ir įrangą išliko stabilios – 1,7 mlrd. eurų (1,7 mlrd. eurų). Volkswagen Group išlaikė stabilų automobilių divizijos investicijų į turtą, gamyklas ir įrangą (capex) ir pardavimų pajamas santykį, kuris sudarė 4,1 proc. (4,0 proc.)
Investicijos daugiausiai buvo nukreiptos į gamybos įrengimus, naujus produktus ir ekologinį modelių gamos aspektą.
„Likusius metų mėnesius pasitinkame su mums įprastu realizmu ir dideliu budrumu“, - apžvelgdamas ketvirčio rezultatus kalbėjo M. Winterkornas.
Jis patikino esąs tikras, jog nepaisant ekonominių sąlygų neapibrėžtumo Volkswagen Group gali progresuoti ir pagerinti savo rodiklius rinkoje.
Tikimasi, kad automobilių pristatymai klientams, lyginant su praėjusiais metais, augs.
Vis dėlto grupė nėra visiškai atspari nuo intensyvios konkurencijos ir poveikio jos veiklai. Modulinių konstrukcijų sistemos, kurios nuolat plečiamos, turės papildomos teigiamos įtakos mažinant grupės sąnaudas. Volkswagen Group 2013-ųjų pardavimų grąža, tikėtina, viršys praėjusių metų rodiklį. Turint omenyje sunkią ekonominę padėtį grupės veiklos pelnas 2013-aisiais turėtų prilygti praėjusiems metams.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų