Tai pirmas atvejis, kai realiu laiku sujungiami „Pirelli Cyber Tyre“ sistemos duomenys ir Švedijos bendrovės „Univrses“ kamerų fiksuojama informacija.
Daugiau naujienų iš automobilių pasaulio galite perskaityti „Automobilių naujienos“ rubrikoje.
„Pirelli Cyber Tyre“ naudoja padangose įtaisytus jutiklius, kurie važiavimo metu renka informaciją apie slėgį, temperatūrą, vertikalų apkrovimą bei padangos susidėvėjimo lygį.
Be to, jutikliai geba fiksuoti kelio dangos savybes – jos šiurkštumą, nelygumus, provėžas ar net potencialų akvaplanavimo pavojų ir sukibimo pokyčius.
Visi duomenys perduodami automobilio valdymo blokams bei sinchronizuojami su debesijos sistema.
Projekte dalyvaujantys duomenys vizualizuojami ir pateikiami regioninei kelių priežiūros tarnybai. Tokiu būdu gaunamas nuolatinis ir detalus realios infrastruktūros būklės vaizdas.
„Univrses“ technologija papildomai analizuoja vaizdinę informaciją, fiksuojamą kameromis, įrengtomis transporto priemonėse. Šios kameros aukšta raiška fiksuoja ne tik kelio dangos pažeidimus – įtrūkimus, duobes ar deformacijas, bet ir stebi horizontalų bei vertikalų eismo ženklinimą.
Sistema geba atpažinti nusidėvėjusias kelio linijas, pažeistus ar sunkiai įskaitomus kelio ženklus.
Automobiliai, aprūpinti abiem sistemomis, nuolat siunčia duomenis apie tiksliai lokalizuotus kelio defektus į centrinę debesijos platformą, kurioje informacija apdorojama ir integruojama. Taip regiono valdžia gauna išsamų, interaktyvų kelių būklės žemėlapį.
Projekte naudojami transporto priemonių parką tiekia įmonė „Ayvens“. Pirmieji monitoringo automobiliai Apulijos regiono kelius pradės stebėti jau šį mėnesį.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!