• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Praėjus vos savaitei po Ramūno Čapkausko pasiekimo, Kačerginės Nemuno žiedo rekordas vėl buvo pagerintas. Rugpjūčio 2 dieną, antrojo „Ring Challenge“ etapo metu, geriausią visų laikų trasos ratą užfiksavo Gediminas Bakšys, vairavęs stipriai modifikuotą „Nissan 200SX“.

51

Praėjus vos savaitei po Ramūno Čapkausko pasiekimo, Kačerginės Nemuno žiedo rekordas vėl buvo pagerintas. Rugpjūčio 2 dieną, antrojo „Ring Challenge“ etapo metu, geriausią visų laikų trasos ratą užfiksavo Gediminas Bakšys, vairavęs stipriai modifikuotą „Nissan 200SX“.

REKLAMA

Gediminas Bakšys su „Honda“ varikliu aprūpintu „Nissan 200SX“ trasos ratą įveikė per 1 min. 6,337 sek. – tai naujas oficialus Nemuno žiedo rekordas. Vidutinis važiavimo greitis siekė 183 km/val., o naujasis laikas daugiau nei sekunde pranoko ankstesnį rekordą, kurį vos prieš savaitę su „Lamborghini Huracán Super Trofeo“ pasiekė Ramūnas Čapkauskas.

Daugiau naujienų iš automobilių sporto pasaulio galite perskaityti „Automobilių sportas“ rubrikoje.

REKLAMA
REKLAMA

„Buvo klaidų, tikėjausi pamatyti 1:05, bet tiesiog pritrūko laiko“, – po finišo komentavo G. Bakšys, užsiminęs, kad trasoje vis dar mato rezervų.

REKLAMA

Rekordo pagerinimą lėmė ir pastarųjų metų trasos atnaujinimai – lygus asfaltas leidžia GT klasės automobiliams geriau išnaudoti aerodinamiką. Kadangi oficialūs rezultatai fiksuojami tik varžybų metu, G. Bakšio pasiekimas išliks iki mažiausiai rudens, kai vyks paskutinis „Ring Challenge“ etapas.

Kovos dėl pozicijų – aštresnės nei bet kada

Prie Lietuvos mėgėjų žiedinių lenktynių čempionato antrojo etapo lenktynių starto „Ring Challenge“ varžybose stojo 18 vairuotojų.

REKLAMA
REKLAMA

Vienas pagrindinių susidūrimų įvyko tarp Karolio Blėdžio („Audi S4“, „Tarzanijos“ komanda) ir Aivaro Remeikos („Cupra TCR“). Pastarasis pirmą kartą prisijungė prie šios lenktynių serijos ir iš karto išprovokavo aršią kovą.

Nors „Audi“ pranašumas tiesiosiose buvo akivaizdus, „Cupra“ buvo geresnė posūkiuose ir stabdymuose. Antrojo važiavimo metu kova baigėsi kontaktu – A. Remeika sustojo trasos šalikelėje su pažeistu priekiu, o K. Blėdis, nepaisant apgadinto galinio buferio, vėl iškovojo pergalę. Šį kartą – nelengvą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Skirtingose klasėse – permaininga kova iki paskutinio rato

RB3000 klasėje nugalėjo Arnoldas Pukys (BMW), atsilaikęs prieš Luko Samulionio ir Alano Azikejevo spaudimą. L. Samulionis laimėjo antrąjį važiavimą, bet pirmame jo automobilis sugedo, todėl bendroje įskaitoje liko trečias.

BMW2500 klasėje pirmavo Aurimas Urbonavičius, aplenkęs Algirdą Plečkaitį. Trečias – Saulius Jonaitis, kuris pirmąjį važiavimą nebaigė dėl išmušto stiklo.

REKLAMA

„Turbo Trophy“ klasėje nepaisant priekio pažeidimų pirmąją vietą iškovojo Ovidijus Latoža (BMW 4 serijos dyzelis). Antroje vietoje – Martynas Kudakas („VW Golf“), trečias – Marius Luckus („Seat Leon“).

RB2000 klasės podiumą užėmė „Honda Civic“ vairuotojai: Vygantas Jauniškis, Orestas Burgaila ir Maris Simson.

Greičiausi trasoje – ne vien profesionalai

„Time Attack“ sesijose vėl išsiskyrė Gediminas Bakšys, o antras pagal laiką buvo Paulius Urbonavičius su „Ginetta G55“ (1:13.154). PRO3000 klasėje greičiausias – Artūras Kliobavičius (BMW, 1:14.876), PRO2000 – Orestas Burgaila („Honda Civic“, 1:19.296). Tarp „BMW 325Cup“ dalyvių geriausias laikas – Sauliaus Jonaičio (1:22.561).

REKLAMA

Modifikuotų automobilių OC klasėje greičiausias buvo Arnoldas Pukys (BMW 330), OC3 klasėje. OC4 klasėje nugalėjo lenktynių komentatorius Laurynas Matonis („Seat Leon“), kuris per paskutinę sesiją komentavo veiksmą tiesiogiai iš trasos.

Tuo metu standartinių ir silpnai modifikuotų automobilių vairuotojai trasoje važiavo su greičio mažinimo zonomis. Nepaisant to, jų rezultatai stebino: Karolis Vainalavičius („Porsche 911“) užfiksavo 1:20.431 laiką, vos 0,7 sek. jį atsiliko Laisvidas Strikša („Chevrolet Corvette C7“). SGC3 klasėje pirmavo Paulius Noreika (BMW Z3), SGC2 – Vytenis Butkevičius („Mazda MX-5“). Tarp istorinių automobilių – geriausias Edvinas Maslauskas su 1993 m. „Honda Civic“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Ištvermės lenktynės – eksperimentas, kuris suartino

Dienos pabaigoje įvyko naujo formato 2,5 val. trukmės ištvermės lenktynės – dar eksperimentinis „Ring Challenge“ etapas. Dėl techninių problemų startavo tik 4 iš 8 užsiregistravusių komandų, tačiau tarp likusių trasoje tvyrojo bendrystės dvasia.

Lenktynes laimėjo „Tarzanijos“ komanda („Audi S4“), įveikusi 97 ratus. Antra vieta atiteko „Zestino Baltic by Ketore Tekene“ (BMW 420), trečia – „Dream2Drive“ („Seat Leon“), ketvirta – antra „Zestino Baltic“ komanda, taip pat su „Seat Leon“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų