Ketvirtadienio greičio ruožas, besidriekęs 283 kilometrus, buvo tikras dykumos kokteilis – nuo nedidelių kopų iki itin klastingų akmenuotų atkarpų, kur menkiausia klaida galėjo baigtis pramuštu ratu. Būtent į tokius spąstus ir pakliuvo lietuvių duetas.
Daugiau naujienų iš automobilių sporto pasaulio galite perskaityti „Automobilių sportas“ rubrikoje.
„Diena kaip ir nebloga“, – po finišo pasakojo šturmanas Ernestas Česokas. – „Pradžioje turėjome navigacinių iššūkių, vienoje vietoje suklydau aš, praradome porą minučių. Vėliau įsivėlėme į kovą su greitesniais automobiliais – tai mus lenkia, tai mes juos. O tada, maždaug 130-ame kilometre, pataikėme ant akmens ir pramušėme ratą. Teko stoti keistis, šiek tiek apgadinta ir važiuoklė.“
Vairuotojas Mindaugas Sidabras prisiėmė kaltę dėl incidento. „Visiškai mano, kaip vairuotojo, klaida. Matyt, išmušėme ir suvedimą, nes likusią dalį bagis plaukiojo. Bet neutralizacijoje atsipūtėme ir likusią atkarpą smagiai nulėkėme“, – įspūdžiais dalijosi M. Sidabras.
Nepaisant prarasto laiko keičiant ratą, ekipažas pademonstravo solidų tempą ir etape užėmė 14-ą vietą SSV klasėje. Bendroje įskaitoje jie išliko septinti. Tačiau svarbiausia – „Rookie“ įskaita. Čia lietuviai ne tik išsaugojo lyderių poziciją, bet ir padidino savo persvarą prieš artimiausią varžovą iki beveik 35 minučių.
Tai reiškia, kad paskutiniame, penktadienį vyksiančiame etape, „Izotono sporto“ duetui tereikia sėkmingai pasiekti finišą ir išlaikyti šį pranašumą. Jei tai pavyks, jie taps „Rookie“ kategorijos nugalėtojais ir iškovos didįjį prizą – nemokamą startą 2026-ųjų Dakaro ralyje.
Penktadienį ekipažo laukia paskutinis ir lemiamas „Rallye du Maroc“ išbandymas – 247 kilometrų greičio ruožas, po kurio paaiškės, ar lietuvių svajonė apie Dakarą taps realybe.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!

