• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Volvo Trucks“ pristatė savo pažangiausią elektrinį sunkvežimį, skirtą tolimųjų pervežimų rinkai – „Volvo FH Aero Electric“. Tai pirmasis gamintojo flagmanas, sukurtas taip, kad galėtų realiai pakeisti dyzelinius vilkikus tolimuose maršrutuose: vienu įkrovimu jis įveikia iki 600 kilometrų, o įkrovimas nuo 20 iki 80 proc. trunka vos 40 minučių, rašoma gamintojo pranešime spaudai. 

Volvo Trucks“ pristatė savo pažangiausią elektrinį sunkvežimį, skirtą tolimųjų pervežimų rinkai – „Volvo FH Aero Electric“. Tai pirmasis gamintojo flagmanas, sukurtas taip, kad galėtų realiai pakeisti dyzelinius vilkikus tolimuose maršrutuose: vienu įkrovimu jis įveikia iki 600 kilometrų, o įkrovimas nuo 20 iki 80 proc. trunka vos 40 minučių, rašoma gamintojo pranešime spaudai. 

REKLAMA

Naujas modelis sukurtas naudojant visiškai naują važiuoklę, kuri leidžia integruoti elektros variklius tiesiog į galinę ašį ir taip atlaisvinti daugiau vietos baterijoms.

REKLAMA
REKLAMA

Vilkike telpa net aštuonios baterijos, kurių bendra talpa siekia 780 kWh. Didelė talpa ir optimizuota važiuoklės architektūra (6x2 konfigūracija su papildoma ašimi) leidžia pasiekti bendrą masę iki 48 tonų, o naudingoji apkrova prilygsta dyzeliniams modeliams.

REKLAMA

„Tai tikras lūžis nulinės emisijos transporte. Didelė baterijų talpa, itin greitas įkrovimas ir įspūdinga naudingoji apkrova leidžia šį modelį naudoti realiame tolimųjų reisų darbe – be kompromisų“, – pabrėžia „Volvo Trucks“ prezidentas Rogeris Almas.

Įkrovimas atitinka naująjį MCS (Megawatt Charging System) standartą. Tai leidžia pasiekti aukštą įkrovimo spartą ir maksimaliai efektyviai išnaudoti darbo laiką, nes sunkvežimį galima įkrauti tuo metu, kai vairuotojas ilsisi.

REKLAMA
REKLAMA

„FH Aero Electric“ debiutuoja kaip svarbi dalis plačios „Volvo Trucks“ elektrinės ekosistemos. Kartu su transporto priemone vežėjams siūlomi ir kompleksiniai sprendimai – maršrutų planavimas, įkrovimo strategijos, infrastruktūra bazėse ar pakeliui bei transporto parko monitoringo įrankiai. Tai rodo „Volvo“ siekį būti ne tik sunkvežimių tiekėja, bet ir strateginiu partneriu vežėjams, norintiems pereiti prie dekarbonizuoto transporto.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Naujasis modelis papildys elektrinių sunkvežimių gamą nuo 2026 m. antrojo ketvirčio, kai prasidės oficialūs užsakymai. Kol kas klientai kviečiami pasirašyti ketinimų protokolus.

„Volvo Trucks“ šiuo metu yra lyderė elektrifikacijos srityje – siūlo net 8 baterijomis varomus modelius, tinkamus ne tik miesto ir regionų logistikai, bet ir statybų, atliekų tvarkymo bei tolimųjų reisų segmentams. Nuo serijinės gamybos pradžios 2019 m. jau pristatyta per 5 000 elektrinių sunkvežimių daugiau nei 50 šalių.

Gamintojas tęsia savo strategiją, siekdamas iki 2040 metų pereiti prie visiškai nulinės emisijos transporto. Tam pasitelktos trys technologinės kryptys: baterijų elektra, vandenilio kuro elementai ir atsinaujinantys degalai vidaus degimo varikliams – žaliasis vandenilis, biodyzelinas, biodujos ar HVO.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų