Kol kitos prabangos klasės markės investuoja į individualizavimo centrus, „Pagani“ pati išlieka tuo centru – tai automobilių kūrimo studija individualistams. Naujausias kūrinys – dar vienas pavyzdys, kaip įmanoma derinti pagarbą lenktyninių automobilių istorijai su išskirtinumu ir precizišku apdirbimu.
Daugiau naujienų iš automobilių pasaulio galite perskaityti „Automobilių naujienos“ rubrikoje.

„Codalunga Speedster“ sukurtas „Huayra“ pagrindu, tačiau jo kėbulas buvo iš esmės perdarytas. Stilistiškai jis remiasi 6-ojo dešimtmečio lenktynių automobiliais.
Priekinėje dalyje sumontuotas nedidelis, beveik nepastebimas aptakas, o pagrindiniai žibintai įleisti giliau į kėbulą. Vėjas glaudžiai slys palei labiau palenktą priekinį stiklą, kuris tolygiai pereina į žemą panoraminį stogą – stiklinis paviršius tęsiasi iki pat galinio lango, sudarydamas vientisą liniją. Žvelgiant iš viršaus, automobilio forma primena lietaus lašą.
Šoninių langų galinė dalis subtiliai užapvalinta – tai tiesioginė užuomina į istorinės „Speedster“ klasės automobilius.
Durų plokštumos ir slenksčiai – lygūs, be jokių papildomų briaunų. Už sėdynių sumontuoti apsauginiai lankai, o tiesiai už jų – variklio oro paėmimo angos.
Galinę dalį formuoja ryškus difuzorius ir dvi reljefinės sekcijos su išraiškingu grotuotu raštu. Iš šonų pašalintos oro angos ir mažesni aerodinaminiai elementai. Taip buvo siekiama išgryninti linijų švarumą ir sumažinti vizualinį triukšmą.
Pro lengvo lydinio „Avional“ ratlankius, kurių skersmuo siekia 20 colių priekyje ir 21 colį gale, matyti didelio našumo stabdžių sistema. Priekiniai stabdžiai – 410 mm skersmens anglies keramikos diskai su šešių stūmoklių „Brembo“ apkabomis. Gale sumontuoti 390 mm diskai su keturių stūmoklių apkabomis.
Automobilio struktūrą sudaro lengvas, bet ypač standus anglies pluošto monokokas. Pakaba – aktyvi, pagaminta iš kaltinio aliuminio lydinio, su nepriklausoma dvigubų svirčių konstrukcija. Ji komplektuojama su progresyvaus standumo spyruoklėmis ir amortizatoriais, kurie prisitaiko prie skirtingų važiavimo sąlygų realiuoju laiku.
Stabdžių sistemos galimybės parinktos atsižvelgiant į automobilio galios rezervą. „Codalunga Speedster“ varomas 6,0 litro darbinio tūrio V12 tipo varikliu su dviem turbokompresoriais. Jis išvysto 864 AG ir 1 100 Nm sukimo momentą, pasiekiamą jau nuo 2800 aps./min.
Transmisija – septynių laipsnių, sukurta „Pagani“ bendradarbiaujant su „Xtrac“. Ji gali veikti automatizuotai, naudojant pavarų perjungimo svirtimis prie vairo, tiek naudojant mechaninį pavarų perjungimo mechanizmą.
Salono dizainas sąmoningai remiasi 6-ojo dešimtmečio estetinėmis nuorodomis. Vairas – „Nardi“ stiliaus, o pavarų svirtis suformuota iš anglies pluošto pagrindo, į kurį integruoti rankomis šlifuoti medžio intarpai.
Vidaus apdailoje naudojama rankomis siūta oda ir tekstilė, kurių raštas atkartoja keturių išmetimo vamzdžių išdėstymą.