Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Nauji benzininiai varikliai visose „Astra” modelio versijose: naujos kartos 1,6 l „SIDI Turbo” (Spark Ignition Direct Injection – vidaus degimo variklis su tiesioginio degalų įpurškimo sistema) varikliai debiutuoja „Opel“ geriausiai parduodamame modelyje.
Naujas 125 kW/170 AG variklis, su tiesioginio degalų įpurškimo sistema, dabar bus galimas su visomis „Astra“ versijomis – penkių durų hečbeku, keturių durų sedanu ir „Sports Tourer“ variantu. Naujas agregatas segmente užtikrina didelį sukamąjį momentą net ir esant mažoms variklio apsukoms.
Naujos kartos benzininis variklis vainikuoja agregatų pasiūlą su „Astra” modeliu ir pakeičia anksčiau buvusius 1,6 l „Turbo” variklius. Maksimalus šio variklio sukamasis momentas yra 280 Nm, (50 Nm daugiau nei anksčiau), kuris pasiekiamas esant 1650 aps./min. (ankstesnės kartos: 2200 aps./min.). Šis variklis ne tik galingesnis už pirmtaką – jo sukamasis momentas didesnis 12 proc. nei kitų šio segmento konkurentų, kurių galia yra 150 – 180 AG, įskaitant ir aukštos klasės vokiečių pagamintus modelius.
Tuo tarpu, pagal NEDC (naujasis Europos važiavimo ciklas, angl. New European Driving Cycle) degalų sąnaudos siekia vos 5,9 l/100 km (penkerių durų sedanas), tad „Astra” modelis su nauju 1,6 l „SIDI Turbo“ varikliu, sunaudoja 14 proc. mažiau degalų nei pirmtakas. Atnaujintos transmisijos taip pat prisideda prie degalų taupymo bei didina važiavimo komfortą bei veiksmingumą. Penkių durų „Astra“, sedano ir „Sports Tourer“ variantai su nauju 1,6 l „SIDI Turbo” varikliu komplektuojami su naujausios kartos šešių laipsnių mechanine pavarų dėže, kurios pavaros persijungia itin švelniai ir komfortiškai. Visi „Astra“ modeliai su nauju 1,6 l „SIDI Turbo“ varikliu gali būti komplektuojami ir su mažos trinties šešių laipsnių automatine pavarų dėže. Ši pavarų dėžė taip pat turi mechaninę pavarų perjungimo funkciją, leidžiančia pasimėgauti sportišku važiavimu. Penkerių durų „Astra 1,6 SIDI Turbo” galima užsisakyti už 23 385 eurų (rekomenduojama mažmeninė kaina su mokesčiais Vokietijoje), o taip sukomplektuotas „Sports Tourer“ variantas kainuoja nuo 24 485 eurų. Keturių durų „Astra“ sedaną su nauju 1,6 l Turbo“ varikliu bus galima įsigyti jau šį rudenį.
Sukimo momentas didžiausias segmente ir lenkia konkurentus
Daugumos šio segmento konkurentų variklių maksimalus sukimo momentas siekia 240 – 250 Nm, tačiau penkerių durų „Astra“, sedano ir „Sports Tourer“ variantų su 1,6 l „SIDI Turbo“ varikliu, maksimalus sukamasis momentas siekai net 280 Nm, esant 1650 – 4250 aps./min.
Naujas variklis pasižymi sklandžiu jėgos teikimu ratams ir mažomis degalų sąnaudomis. Variklio sukamasis momentas 22 proc. didesnis nei pirmtako, o degalų sąnaudos ir anglies dvideginio tarša mažesnės 14 proc., todėl sumažėja neigiamas poveikis ne tik aplinkai, bet ir klientų piniginei.
Su „Start/Stop” įranga ir šešių laipsnių mechanine pavarų dėže, penkerių durų „Astra“ bei sedanas su nauju 1,6 l „SIDI Turbo“ varikliu pagal NEDC sunaudoja tik 5,9l/100 km, o anglies dvideginio tarša neviršija 139 g/km. Penkiaduris 1,6 l „Astra SIDI Turbo“ nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėja per 8,7 s, maksimalus greitis 220 km/h, o sedano maksimalus greitis didesnis dar dvejais km/h. Padidėjo ir variklio elastingumas, abi šios versijos važiuojant penkta pavara nuo 80 iki 120 km/h įsibėgėja per 8,8 sekundes ir tai yra 2 sekundėm greičiau nei pirmtakai.
Naujas „Astra Sports Tourer 1,6 SIDI Turbo” taip pat gali didžiuotis geresniais rezultatais: nuo 80 iki 120 km/h įsibėgėja per 9 sekundes – tai yra 1,5 sekunde greičiau nei ankstesnis „1,6 l Turbo“ variantas, o nuo 0 iki 100 km/h pasiekia per 8,8 s, maksimalus greitis 220 km/h.
„Opel” universalas sunaudoja 6,1l/100 km (NEDC mišrus ciklas), o anglies dvideginio tarša neviršija 144 g/km.
Muzika ausims: užtikrintas važiavimo sklandumas
Didelė traukos jėga, pavyzdingas variklio elastingumas bei važiavimo tolygumas – pagrindiniai naujo „1,6 SIDI Turbo” variklio vystymo tikslai. Siekiant sumažinti skleidžiamą triukšmą ir vibraciją, inžinieriai optimizavo variklio oro tiekimo ir išmetamųjų dujų sistemų darbą, kumštelio dangtelį atskiriant nuo cilindro galvutės specialia tvirtino ir sandarinimo sistema. Triukšmo ir vibracijos lygį inžinieriams pavyko sumažinti ir dėl tiesioginės degalų įpurškimo sistemos. Toks „garso inžinerijos“ rezultatas yra tylus, sklandus „Astra 1,6 SIDI“ variklio tuščios pavaros darbas bei malonus ausiai variklio ūžesys važiuojant dideliu greičiu ar esant didelėms variklio apsukom.
„Naujam „1,6 SIDI Turbo” varikliui debiutavus „Cascada“ ir „Zafira Tourer” modeliuose, šį modernų agregatą pristatome trijose skirtingose, geriausiai parduodamose „Astra“ modelio versijose. Su nauju, tyliu ir galingu varikliu su turbina, mes užsitikriname aukštesnę poziciją savo klasėje net trigubu įtaigumu, nes jį pristatome su penkiadure „Astra“, „Astra“ sedanu ir universalu „Astra Sports Tourer“, – sako Mikas Ablesonas „Opel“ valdybos narys, atsakingas už inžineriją.
Su naujuoju 1,6 l „SIDI Turbo“ benzininiu varikliu prasidėjo „Opel“ pavaros sistemų atnaujinimo kampanija. Iki 2016 metų, automobilių gamintojas pristatys tris visai naujas variklių šeimas bei 13 naujų variklių. Per šį laikotarpį taip pat bus pristatytos naujos pavarų dėžės. „Opel“ per ketverius metus ketina atnaujinti 80 proc. visų savo siūlomų variklių.
Nauji benzininiai varikliai visose „Astra” modelio versijose: naujos kartos 1,6 l „SIDI Turbo” (Spark Ignition Direct Injection – vidaus degimo variklis su tiesioginio degalų įpurškimo sistema) varikliai debiutuoja „Opel“ geriausiai parduodamame modelyje.
Naujas 125 kW/170 AG variklis, su tiesioginio degalų įpurškimo sistema, dabar bus galimas su visomis „Astra“ versijomis – penkių durų hečbeku, keturių durų sedanu ir „Sports Tourer“ variantu. Naujas agregatas segmente užtikrina didelį sukamąjį momentą net ir esant mažoms variklio apsukoms.
Naujos kartos benzininis variklis vainikuoja agregatų pasiūlą su „Astra” modeliu ir pakeičia anksčiau buvusius 1,6 l „Turbo” variklius. Maksimalus šio variklio sukamasis momentas yra 280 Nm, (50 Nm daugiau nei anksčiau), kuris pasiekiamas esant 1650 aps./min. (ankstesnės kartos: 2200 aps./min.). Šis variklis ne tik galingesnis už pirmtaką – jo sukamasis momentas didesnis 12 proc. nei kitų šio segmento konkurentų, kurių galia yra 150 – 180 AG, įskaitant ir aukštos klasės vokiečių pagamintus modelius.
Tuo tarpu, pagal NEDC (naujasis Europos važiavimo ciklas, angl. New European Driving Cycle) degalų sąnaudos siekia vos 5,9 l/100 km (penkerių durų sedanas), tad „Astra” modelis su nauju 1,6 l „SIDI Turbo“ varikliu, sunaudoja 14 proc. mažiau degalų nei pirmtakas. Atnaujintos transmisijos taip pat prisideda prie degalų taupymo bei didina važiavimo komfortą bei veiksmingumą. Penkių durų „Astra“, sedano ir „Sports Tourer“ variantai su nauju 1,6 l „SIDI Turbo” varikliu komplektuojami su naujausios kartos šešių laipsnių mechanine pavarų dėže, kurios pavaros persijungia itin švelniai ir komfortiškai. Visi „Astra“ modeliai su nauju 1,6 l „SIDI Turbo“ varikliu gali būti komplektuojami ir su mažos trinties šešių laipsnių automatine pavarų dėže. Ši pavarų dėžė taip pat turi mechaninę pavarų perjungimo funkciją, leidžiančia pasimėgauti sportišku važiavimu. Penkerių durų „Astra 1,6 SIDI Turbo” galima užsisakyti už 23 385 eurų (rekomenduojama mažmeninė kaina su mokesčiais Vokietijoje), o taip sukomplektuotas „Sports Tourer“ variantas kainuoja nuo 24 485 eurų. Keturių durų „Astra“ sedaną su nauju 1,6 l Turbo“ varikliu bus galima įsigyti jau šį rudenį.
Sukimo momentas didžiausias segmente ir lenkia konkurentus
Daugumos šio segmento konkurentų variklių maksimalus sukimo momentas siekia 240 – 250 Nm, tačiau penkerių durų „Astra“, sedano ir „Sports Tourer“ variantų su 1,6 l „SIDI Turbo“ varikliu, maksimalus sukamasis momentas siekai net 280 Nm, esant 1650 – 4250 aps./min.
Naujas variklis pasižymi sklandžiu jėgos teikimu ratams ir mažomis degalų sąnaudomis. Variklio sukamasis momentas 22 proc. didesnis nei pirmtako, o degalų sąnaudos ir anglies dvideginio tarša mažesnės 14 proc., todėl sumažėja neigiamas poveikis ne tik aplinkai, bet ir klientų piniginei.
Su „Start/Stop” įranga ir šešių laipsnių mechanine pavarų dėže, penkerių durų „Astra“ bei sedanas su nauju 1,6 l „SIDI Turbo“ varikliu pagal NEDC sunaudoja tik 5,9l/100 km, o anglies dvideginio tarša neviršija 139 g/km. Penkiaduris 1,6 l „Astra SIDI Turbo“ nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėja per 8,7 s, maksimalus greitis 220 km/h, o sedano maksimalus greitis didesnis dar dvejais km/h. Padidėjo ir variklio elastingumas, abi šios versijos važiuojant penkta pavara nuo 80 iki 120 km/h įsibėgėja per 8,8 sekundes ir tai yra 2 sekundėm greičiau nei pirmtakai.
Naujas „Astra Sports Tourer 1,6 SIDI Turbo” taip pat gali didžiuotis geresniais rezultatais: nuo 80 iki 120 km/h įsibėgėja per 9 sekundes – tai yra 1,5 sekunde greičiau nei ankstesnis „1,6 l Turbo“ variantas, o nuo 0 iki 100 km/h pasiekia per 8,8 s, maksimalus greitis 220 km/h.
„Opel” universalas sunaudoja 6,1l/100 km (NEDC mišrus ciklas), o anglies dvideginio tarša neviršija 144 g/km.
Muzika ausims: užtikrintas važiavimo sklandumas
Didelė traukos jėga, pavyzdingas variklio elastingumas bei važiavimo tolygumas – pagrindiniai naujo „1,6 SIDI Turbo” variklio vystymo tikslai. Siekiant sumažinti skleidžiamą triukšmą ir vibraciją, inžinieriai optimizavo variklio oro tiekimo ir išmetamųjų dujų sistemų darbą, kumštelio dangtelį atskiriant nuo cilindro galvutės specialia tvirtino ir sandarinimo sistema. Triukšmo ir vibracijos lygį inžinieriams pavyko sumažinti ir dėl tiesioginės degalų įpurškimo sistemos. Toks „garso inžinerijos“ rezultatas yra tylus, sklandus „Astra 1,6 SIDI“ variklio tuščios pavaros darbas bei malonus ausiai variklio ūžesys važiuojant dideliu greičiu ar esant didelėms variklio apsukom.
„Naujam „1,6 SIDI Turbo” varikliui debiutavus „Cascada“ ir „Zafira Tourer” modeliuose, šį modernų agregatą pristatome trijose skirtingose, geriausiai parduodamose „Astra“ modelio versijose. Su nauju, tyliu ir galingu varikliu su turbina, mes užsitikriname aukštesnę poziciją savo klasėje net trigubu įtaigumu, nes jį pristatome su penkiadure „Astra“, „Astra“ sedanu ir universalu „Astra Sports Tourer“, – sako Mikas Ablesonas „Opel“ valdybos narys, atsakingas už inžineriją.
Su naujuoju 1,6 l „SIDI Turbo“ benzininiu varikliu prasidėjo „Opel“ pavaros sistemų atnaujinimo kampanija. Iki 2016 metų, automobilių gamintojas pristatys tris visai naujas variklių šeimas bei 13 naujų variklių. Per šį laikotarpį taip pat bus pristatytos naujos pavarų dėžės. „Opel“ per ketverius metus ketina atnaujinti 80 proc. visų savo siūlomų variklių.