
Johnas Davenportas, tuometinis „British Leyland“ konerno auksinis inžinierius, pamatęs milžinišką „Audi Quattro“ potencialą, kreipėsi į kolegas dirbusius „Williams GP Engineering“.
Johnas Davenportas į kolegas-inžinierius kreipėsi ieškodamas pagalbos konstruojant visiškai naują „Group B“ reglamento reikalavimus atitinkantį bolidą, kuris turėtų dviejų skirtingų automobilių savybes: „Renault 5 Turbo“ komponuotę – per vidurį sumontuotą motorą ir „Audi Quattro“ pavarą – keturių varančiųjų ratų pavarą.
Žemiau esantis vaizdo įrašas Jums leis pažvelgti į šio unikalaus automobilio kūrimą bei konstravimą. Sužinosite su kokiais iššūkiais susidūrė šio projekto autoriai ir dėl kokių priežasčių „MG Metro 6R4“ buvo įdomesnis už daugelį savo konkurentų.




