• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vokietijos automobilių gamintojas „Mercedes-Benz“ pradėjo dar vieną plataus masto saugumo kampaniją. Šįkart atšaukiami beveik 230 000 mikroautobusų „Vito“ ir „Viano“, pagamintų 2002–2006 m. Sprendimas priimtas dėl defekto, susijusio su „Takata“ oro pagalvių modulių veikimu, kuris nelaimės atveju gali kelti grėsmę keleivių gyvybei.

Vokietijos automobilių gamintojas „Mercedes-Benz“ pradėjo dar vieną plataus masto saugumo kampaniją. Šįkart atšaukiami beveik 230 000 mikroautobusų „Vito“ ir „Viano“, pagamintų 2002–2006 m. Sprendimas priimtas dėl defekto, susijusio su „Takata“ oro pagalvių modulių veikimu, kuris nelaimės atveju gali kelti grėsmę keleivių gyvybei.

REKLAMA

Vadovaujantis gamintojo pateikta informacija, avarijos metu kyla pavojus, kad dėl konstrukcinio trūkumo sprogs oro pagalvės užpildymo mechanizmas ir į keleivių saloną pateks metaliniai fragmentai.

Daugiau naujienų iš automobilių pasaulio galite perskaityti „Automobilių naujienos“ rubrikoje.

REKLAMA
REKLAMA

Tokie incidentai jau yra pareikalavę mažiausiai 36 gyvybių, o dar per 400 žmonių buvo sunkiai sužaloti. Tai tik dalis pasaulinio skandalo, kuris tęsiasi nuo 2013 m. ir apėmė daugiau nei 100 mln. oro pagalvių, naudotų dešimčių automobilių gamintojų modeliuose visame pasaulyje.

REKLAMA

Naujausia „Mercedes-Benz“ kampanija – jau trečia per trumpą laiką. Prieš tai buvo pranešta apie EQA ir EQB modelių atšaukimą dėl gaisro rizikos, susijusios su elektromobiliuose naudojamomis baterijomis. Taip pat skelbta apie struktūrinius trūkumus GLC modeliuose, dėl kurių JAV rinkoje atšaukti beveik 100 000 automobilių.

Šiuo metu gamintojas per autorizuotus atstovus siunčia informacinius laiškus klientams, nurodydamas atšaukimo kampanijos kodus – 9192111 ir 9192112. Vairuotojams rekomenduojama kuo skubiau patikrinti savo automobilio VIN kodą gamintojo svetainėje arba susisiekus su artimiausiu autorizuotu servisu.

REKLAMA
REKLAMA

Numatomas remontas – nemokamas ir, pasak gamintojo, trunka apie valandą. Keičiami vairuotojo ir keleivio oro pagalvių moduliai, atsižvelgiant į konkretaus automobilio konfigūraciją. „Mercedes-Benz“ pabrėžia, kad visi naujieji komponentai atitinka galiojančius saugumo standartus ir nėra susiję su ankstesnėmis „Takata“ tiekimo partijomis.

Nors oro pagalvių skandalas paskatino „Takata“ bankrotą dar 2017-aisiais, šio oro pagalvių gamintojo priimtų sprendimų pasekmės jaučiamos net ir šiandien. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų