Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nesuklysime pasakę, jog pats tinkamiausias automobilio tipas Rusijos keliams yra visureigis. Nors vakarinėje Rusijos dalyje keliai nėra jau tokie prasti, tačiau automobilio nosį nukreipus į rytus, kelių būklė keičiasi dažniau nei propagandos mastai Rusijos televizijoje.
Kadangi Rusijoje netrūksta blogų, sunkiai pravažiuojamų kelių, šioje šalyje netrūksta auksarankių, kurie savomis jėgomis bando sukonstruoti savadarbį visureigį, kuris pasižymėtų ne tik puikiu pravažumu, bet ir geresniu komforto lygiu nei pigi vietinė produkcija.

Nesuklysime pasakę, jog pats tinkamiausias automobilio tipas Rusijos keliams yra visureigis. Nors vakarinėje Rusijos dalyje keliai nėra jau tokie prasti, tačiau automobilio nosį nukreipus į rytus, kelių būklė keičiasi dažniau nei propagandos mastai Rusijos televizijoje.
Kadangi Rusijoje netrūksta blogų, sunkiai pravažiuojamų kelių, šioje šalyje netrūksta auksarankių, kurie savomis jėgomis bando sukonstruoti savadarbį visureigį, kuris pasižymėtų ne tik puikiu pravažumu, bet ir geresniu komforto lygiu nei pigi vietinė produkcija.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

002


Susipažinkite - „Mega Cruiser Russia“. Visureigis, kuris buvo sukurtas pasinaudojus „GAZ 66“. Rusiškos technikos gerbėjai puikiai žinos kas tai per padaras, tačiau su vakarietiškų automobilių plakatais užaugę automanai dabar turbūt ieško šio lengvojo visureigio-sunkvežimio nuotraukų. Nors „GAZ 66“ nėra pati patraukliausia transporto priemonė, tačiau jos važiuoklė turi nemažai privalumų.
Pasak naujojo visureigio kūrėjo, seno rusiško „GAZ“ važiuoklė buvo pasirinkta dėl stiprios konstrukcijos, tiltų, blokuojamų diferencialų. Vienintelis dalykas, kuris sieja „Mega Cruiser Russia“ ir „GAZ 66“ - važiuoklė. Visa kita buvo pasiskolinta iš vakarietiškų automobilių.

REKLAMA

003


Priekyje buvo sumontuotas 7.5 litro, 6 cilindrų dyzelinis variklis, kuris buvo pasiskolintas iš japoniško vilkiko „Hino“. Šis motoras buvo suporuotas su šešių laipsnių pavarų dėže, kuri taip pat buvo pasiskolinta iš „Hino“.
Kėbulo detalės atkeliavo nuo įvairiausių automobilių. Nors variklio dangtis buvo pagamintas savomis rankomis, tačiau sparnai buvo pasiskolinti iš „GAZ-3307“, radiatoriaus grotelės nuo „Toyota Pardo“, žibintai nuo „Mitsubishi Delica“, stogas nuo „Toyota Noah“, o pati kabina - „Isuzu Elf“.
Nors nuotraukose automobilis neatrodo didelis, tačiau jo ilgis siekia net 5.8 metro! Automobilio plotis ir aukštis siekia 2.3 metro.
Pasak automobilį sukonstravusio automano, visureigis sveria 3.5 tonos, tad apie greitus pasivažinėjimus reikėtų pamiršti. Nors maksimalus greitis siekia 150 km/val. , tačiau įprastai automobilio šeimininkas rieda 80 - 90 km/val. greičiu.

GALERIJA


Sveikata.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų