• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

2015 metais, tuomet „Lancia“ prekės ženklą valdęs „FCA“ koncernas ryžosi priimti, ko gero, patį kvailiausią sprendimą per visą Italijos automobilių pramonės istoriją. Koncerno vadovai nusprendė sustabdyti „Chrysler“ markės veiklą, dalį šios markės modelių priskirti „Lancia“ ir tikėtis, jog niekas nesupras, jog „FCA“ tiesiog šaiposi tiek iš „Chrysler“, tiek iš „Lancia“ markės vairuotojų.

2015 metais, tuomet „Lancia“ prekės ženklą valdęs „FCA“ koncernas ryžosi priimti, ko gero, patį kvailiausią sprendimą per visą Italijos automobilių pramonės istoriją. Koncerno vadovai nusprendė sustabdyti „Chrysler“ markės veiklą, dalį šios markės modelių priskirti „Lancia“ ir tikėtis, jog niekas nesupras, jog „FCA“ tiesiog šaiposi tiek iš „Chrysler“, tiek iš „Lancia“ markės vairuotojų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Natūralu, jog toks strateginis sprendimas „FCA“ koncernui buvo kaip niekada skausmingas. Jis ne tik sunaikino ganėtinai gyvybingą „Chrysler“ atstovų tinklą, subjaurojo ir taip trapią „Lancia“ reputaciją, kol galiausiai buvo priimtas dar vienas keistas sprendimas. „Lancia“ modelių gama buvo sumažinta iki vieno modelio, o jo prekyba vyko tik Italija.

REKLAMA

Iš pradžių, buvo tikimasi, jog su vienu modeliu gyvenanti „Lancia“ natūraliai išnyks, tačiau Italijos vairuotojai nusprendė kitaip. Kadangi „Lancia Ypsilon“ buvo vienas pigiausių, penkiadurių kompaktiškų hečbekų Italijos rinkoje, pardavimų apimtys nuolatos džiugino „Lancia“ išsaugoti siekusius vadovus.

Po to, kai į bedugnę krentantis „FCA“ koncernas buvo parduotas Prancūzijos „PSA“, naujieji automobilių pramonės giganto vadovai nusprendė, jog „Lancia“ vėl keliaus ne į dugną, o į aukštumas. Dabartinis „Stellantis“ vadovas ne vieną kartą yra sakęs, jog kiekviena markė gaus šansą įrodyti, jog jie gali būti pelningi. Kiekvienai markei bus suteikti reikalingi instrumentai tikslui pasiekti, tad jeigu iki 2030 m. nepavyks to padaryti, bus galima kaltinti ne ką kitką, o tik prastus sprendimus priėmusią vadovybę.

REKLAMA
REKLAMA

„Lancia“ dar prieš vienerius metus paskelbė itin kruopščiai sustyguotą planą. 2024 metais galiausiai pasirodys naujos kartos „Lancia Ypsilon“, kuris techniškai bus labai artimas „Peugeot 208“. 2026 metais tikimasi išvysti elektrinę „Lancia Delta“, o 2028 m. pasirodys neįvardintas „Lancia“ flagmanas.

Kadangi naujų „Lancia“ automobilių kūrimas vyksta seniai matytu tempu, italų markės vadovai paskelbė sekantį, džiuginantį žingsnį – atstovybių plėtrą.

„Lancia“ paskelbė, jog netrukus Prancūzijoje duris atvers net dvylika naujų atstovybių, kuriose bus prekiaujama naujutėliais „Lancia“ modeliais bei atliekama naujų ir senų modelių priežiūra. „Lancia“ taip pat sudarė bendradarbiavimo sutartis su šešiomis atstovybėmis Nyderlanduose.

„Lancia“ taip pat planuoja panašią plėtrą Belgijoje, Liuksemburge, Vokietijoje ir Ispanijoje. Šios šalys bus pirmosios, kurios galės „paragauti“ naujos kartos „Lancia“ automobilius. Kitose šalyse „Lancia“ atstovybės bus atidarytos atsižvelgiant į bendrą pardavimų tendenciją.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų