• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lengvas, atletiškas išorėje, su unikaliomis technologijomis derančioms su junglumo galimybėmis viduje bei modulinė konstrukcija, dėl ko tvari varomoji jėga tampa pati geriausia – tai yra stilingas, modernus ir efektyvus „Opel Monza“ koncepcinis automobilis. Šis automobilis demonstruoja „Opel“ naujos kartos modelius. 

Lengvas, atletiškas išorėje, su unikaliomis technologijomis derančioms su junglumo galimybėmis viduje bei modulinė konstrukcija, dėl ko tvari varomoji jėga tampa pati geriausia – tai yra stilingas, modernus ir efektyvus „Opel Monza“ koncepcinis automobilis. Šis automobilis demonstruoja „Opel“ naujos kartos modelius. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


„Koncepcinis „Monza” atspindi „Opel” ateities automobilius”, - sako Dr. Karlas Thomas Neumannas „Opel” generalinis direktorius. „Iš vienos pusės, jame įkūnyta visa tai kas būdinga šiandienos „Opel“ modeliams – vokiškas tikslumas, inovatyvios technologijos ir patrauklus dizainas. Tačiau kuriant naujos kartos „Opel“ automobilius didžiulis dėmesys skiriamas optimaliam efektyvumui ir maksimaliam junglumui. Geriausios junglumo galimybės atsiskleis informacinės ir pramogų bei prietaisų skydelio sistemų ekranuose, kuriuose panaudojama novatoriška LED projekcinė technologija. Efektyvumą atskleis daugelis faktorių – lengvo svorio kėbulo konstrukcija, optimaliai išnaudota interjero erdvė, pažangios pavaros sistemų technologijos. „Monza” koncepcinio automobilio idėja paremta vis didėjančia transporto priemonių elektrifikacija, nuo prailgintos nuvažiuojamos distancijos agregatų iki kuro elementų. Švarų efektyvumą išreiškiame naujomis, lengvomis, atletiškomis ir skulptūriškomis formomis. „Opel Monza“ koncepcija – tai mūsų ateities automobilių vizija.“

REKLAMA

cq5dam.web.1280.1280


Lengvumas: stiliuje perteikiamas atletiškas efektyvumas, labiau nei jėgos tvirtumas
„Opel Monza“ jau debiutavo IAA dar 1977 metais: tai buvo didelis kupė varomas tolygaus darbo šešių cilindrų varikliu. „Monza‘‘ buvo gaminamas iki 1986 m. ir jau seniai priklausė elitiniam įspūdingų automobilių ratui. Naujas „Opel Monza“ seka senojo pėdomis: gražių formų variklio dangtis su charakteringa centrine iškilia linija ir tipiškais „Opel“ dizaino akcentais tęsia „Monza“ priekio stiliaus tradicijas. Didelės bumerango formos oro įsiurbimo angos šalia priekinių ratų arkų dera prie elegantiškos priekinės chromuotos juostos, kurioje įmontuotas „Opel“ ženklas.

REKLAMA
REKLAMA

Opel-Monza-Concept-287500-medium


Marko Adamo komandos dizaineriai su „Monza” koncepcija pristatė naują skulptūriško dizaino interpretaciją, kuri pirmą kartą pasirodė „Insignia“ modelyje. Savitos linijos, preciziškas dizainas ir plačiai nusidriekiantys kontūrai išlieka dizaino filosofijos – „skulptūriškas meniškumas ir vokiškas tikslumas“ – pagrindu. Naujas, atletiškas vaizdas atskleidžia automobilio efektyvumą. „Tai sekantis drąsus žingsnis į ateitį, tačiau tuo pačiu parodome, jog kuriame nuoseklų dizainą, kuriuo žmonės gali pasitikėti“. –  sako Markas Adamas, „Opel“ dizaino skyriaus vadovas.
Skulptūriškų formų, 4,69 m ilgio, keturių sėdimų vietų „Monza Concept“ atrodo lyg nušlifuotas vandenyno bangų. Nutekinti paviršiai suteikia lengvumo, kurį dar labiau pabrėžia kėbulo apačios linija, kuri smailėja priekyje ir platėja link galinių ratų arkos. Tokio stiliaus elemento įkvėpėju tapo liekno liemens ir smulkaus kūno sudėjimo kurtų veislės šuo, kuris elegantiškai bėga, lyg ant pirštų galiukų. „Monza Concept“ kėbulo šonų dizainas suprojektuotas taip, kad būtų lengva įlipti ar išlipti iš automobilio tiek priekyje, tiek gale sėdintiems keleiviams. Galinės ratų arkos yra tokio pat pločio kaip ir priekyje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Opel-Monza-Concept-287502-medium


„Monza Concept“ stogo linija yra itin įmantri – iš pradžių ji pusapvalės formos, kaip klasikinio kupė, o vėliau ji šiek tiek pakyla aukštyn.
Nepaisant sportiškos išvaizdos ir plokščio kėbulo silueto, kurio aukštis vos 1,31 m, šiame automobilyje netrūksta vietos – bagažinės tūris siekia 500 l, o keleivių nevaržys erdvės stygius galvai. Tai yra dėl to, kad visa kabinos konstrukcija yra 15 cm žemesnė nei įprastų modelių. Iš tikrųjų „Monza Concept“ siūlo keleiviams tokia pat erdvę kaip ir vidutinio dydžio automobilis. Plačios durys yra maksimaliai funkcionalios ir leis grožėtis vaizdais. Jos pakyla aukštyn lyg ištiesti sparnai. Esant lauke galima patogiai apžiūrėti saloną, o sėdint viduje stebėti vaizdus važiuojant, nes nėra viduriniojo statramsčio.

REKLAMA

Opel-Monza-Concept-287508-medium


Universalumas: modulinės konstrukcijos, pavaros sistemų įvairovė
„Monza” koncepcija remiasi moduline konstrukcija, kuri leis lanksčiai rinktis įvairias varymo sistemas. Nemažai tvarių pavaros sistemų yra pagrįstos vis didėjančia automobilių elektrifikacija. Frankfurto parodoje inžinieriai pristatys elektrinę „Monza Concept“, kurios nuvažiuojamą distanciją prailgina CNG (suslėgtos gamtinės dujos) variklis – toliau vystoma „Ampera“ naudojama novatoriška technologija. Naujos kartos trijų cilindrų 1,0 l „SIDI turbo“ variklis, kuris taip pat bus pristatytas IAA parodoje, bus „atsakingas“ už ilgesnę įveikiamą distanciją. Tačiau automobilis bus varomas dujomis, o ne benzinu, todėl anglies dvideginio tarša itin maža. Ateities vizijose, „Opel“ ir toliau sujungia elektrinį mobilumą su vidaus degimo variklio nauda.

REKLAMA

Opel-Monza-Concept-287506-medium


„Turime aiškią viziją, kaip „Opel” automobiliai turi atrodyti ateityje, taip pat turime aiškią strategiją, kaip pasiekti savo tikslą. „Monza Concept” šiai strategijai suteikia akivaizdų tapatumą”, - sako Dr. Karlas Thomas Neumannas. „Jis parodo, tai ko mūsų klientai gali tikėtis ateityje, ne tik dizaine, tačiau ir efektyvumo bei junglumo prasme tarp vairuotojų, interneto bendruomenių. „Monza“ numato koks bus kasdienis ateities automobilis, kuris bus įkvėpimo šaltinis kelyje. Tai ne tik vien „Opel“.“

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų