„Rina“ gamyba bus ribota – tik 30 vienetų per metus. Kaip teigia įkūrėjas Jose Mignatta, tai nėra nostalgijos pareiškimas, o sąmoningas atsakas į pramonėje vyraujančią „ideologizuotą logiką“, kuri, pasak jo, vis dažniau ignoruoja vairuotojų norus, bandydama juos „auklėti“ per technologinius apribojimus.
Daugiau naujienų iš automobilių pasaulio galite perskaityti „Automobilių naujienos“ rubrikoje.|
Pagrindinis „Rina“ akcentas – 5,0 l atmosferinis „Ford“ V8 variklis, tačiau jo modifikacijomis rūpinosi italų „Italtecnica Engineering“. Nors tikslus galingumas neskelbiamas, Mignatta sako, kad tikslas – pasiekti geresnį nei 2 kg/AG svorio ir galios santykį. Tai reikštų, jog apie 1 000 kg sveriantis automobilis turėtų turėti bent 500 AG.
Visiškai analoginis požiūris
Visas galios potencialas perduodamas galiniams ratams per vienintelį siūlomą opciją – 6 laipsnių mechaninę pavarų dėžę.
Salone – jokio ekrano, jokio priverstinio komforto. Nėra net priekinio stiklo ar stogo – tik apsauginiai lankai už sėdynių.
Vietoj to, čia grynas mechanikos ir medžiagų šou: monokokas iš anglies pluošto, kėbulas iš kompozito, daug detalių iš kevlaro ir aliuminio. Rinkodaros skyriaus šūkių čia nėra – automobilio pavadinimas pasirinktas garbei Jose Mignattos močiutės Caterinos, o ne kokio garsaus laivų gamintojo.
Be kompromisų
Nepaisant to, kad po variklio dangčiu slypi amerikietiškos kilmės jėgainė, „Automobili Mignatta“ neplanuoja savo automobilių pardavinėti JAV. Automobilio homologacija numatyta tik Europai.
„Rina“ kainuos nuo 290 tūkst. eurų (be mokesčių), tačiau papildomai galima užsisakyti tokias opcijas kaip anglies keramikos stabdžiai.
Gamintojas tikina, kad šis automobilis – ne masinei gamybai, o tiems, kurie nori grįžti prie vairavimo esmės: valdymo pojūčio, garso, svorio balanso.