• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Esame įsitikinę, jog net ir pats racionaliausias pasaulio žmogus retkarčiais pagalvoja ne apie taupų, kompaktišką, lengvai valdomą ir pigiai eksploatuojamą automobilį. Net neabejojame, jog atsiradus puikiai progai, jie sėstų už greito, prabangaus ir dinamiško modelio.
Jeigu pažvelgtume į segmentą, kuris egzistuoja būtent dėl tik ką minėtų savybių, jame pamatytume „Audi“, „BMW“ ir „Mercedes Benz“ markės modelius. Žinoma, jiems iš paskos bėga „Jaguar“ ir „Lexus“, tačiau populiarumu jie niekada nesugebėjo prilygti Vokietijoje sukurtoms mašinoms.

Esame įsitikinę, jog net ir pats racionaliausias pasaulio žmogus retkarčiais pagalvoja ne apie taupų, kompaktišką, lengvai valdomą ir pigiai eksploatuojamą automobilį. Net neabejojame, jog atsiradus puikiai progai, jie sėstų už greito, prabangaus ir dinamiško modelio.
Jeigu pažvelgtume į segmentą, kuris egzistuoja būtent dėl tik ką minėtų savybių, jame pamatytume „Audi“, „BMW“ ir „Mercedes Benz“ markės modelius. Žinoma, jiems iš paskos bėga „Jaguar“ ir „Lexus“, tačiau populiarumu jie niekada nesugebėjo prilygti Vokietijoje sukurtoms mašinoms.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

11


Turint ribotą biudžetą, pasirinkimų sąrašas visada bus pakankamai siauras, tačiau jeigu dabar dairotės prabangaus, greito ir ištaigingo sedano, kurio vertė artimiausioje ateityje tik augs, galbūt jus sudomins štai šis „Audi S8“. Automobilis, kuris anuomet buvo pats lengviausias prabangus sedanas pasaulyje.
Kaip ir pagrindiniai konkurentai, taip ir „Audi A8“ sedanas turėjo pakankamai plačią modifikacijų gamą, kuri leido surasti sau tinkamiausią. Iš pradžių prekyboje pasirodė modeliai su pakankamai galingais benzininiais arba dyzeliniais varikliais, tačiau pati geidžiamiausia „Audi A8“ modelio versija pasirodė 1996 metais.

REKLAMA

22


„Audi S8“ - dinamiškiausia modelio versija, kuri buvo aprūpinta keturių varančiųjų ratų pavara ir 4,2 litro darbinio tūrio benzininiu varikliu. Priekyje sumontuotas motoras išvystė 340 arklio galių ir 420 Nm sukimo momentą. „Audi“ inžinieriams atnaujinus „A8“ modelių gamą, sportiškosios „S8“ variklio parametrai pagerėjo : 360 AG ir 430 Nm. Tačiau tai nėra labai svarbu.
Svarbiausia yra tai, jog „Audi S8“ buvo galima įsigyti su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže arba su penkių laipsnių automatine pavarų dėže. Kadangi tai buvo prabangus sedanas, didžioji dauguma „Audi S8“ modelių buvo parduoti būtent su automatinėmis transmisijomis, tad realybėje išvysti egzempliorių su mechanine pavarų dėže priverčia labai aukštai iškelti nykščius į viršų.
Tad kiek šiais laikais kainuoja vokiška prabanga? Beveik tiek pat kaip ir naujas biudžetinės klasės automobilis -
16 950 eurų.
Jeigu pirmasis egzempliorius jums pasirodė per brangus, labai stipriai nepergyvenkite. Priešais jus, dar vienas „Audi S8“ automobilis su mechanine pavarų dėže. Šis modelis bus trimis metais vyresnis, bus nuvažiavęs žymiai ilgesnę distanciją, tačiau galutinė automobilio kaina bus žymiai mažesnė -
9 900 eurų.
O dabar pati svarbiausia priežastis kodėl reikėtų įsigyti „Audi S8“.

VIDEO



REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų