
Ekipažų lenktyniniais automobiliais rūpinasi pats gamintojas. Kadangi kiekvienos gamyklinės komandos noras yra turėti kuo daugiau savų pilotų aukščiausiose ralio finišo pozicijose, gamyklos pastaruoju metu vos ne kas metus atnaujina lenktyninius bolidus, siekdami juos paversti dar greitesniais ir konkurencingesniais. Senesnio modelio automobilius parduoda kitiems lenktynininkams ir komandoms, o saviems parūpina dar geresnius. Ralio metu automobilius prižiūri gamyklų inžinieriai ir technikai, vežamos gamyklinės automobilių detalės, samdomi komandų vadovai ir kitas reikalingas aptarnaujantis personalas. Labai dažnai šios komandos turi net savo masažuotojus ir virėjus:)
Visai neseniai „Team Peugeot Total“ Facebook’o paskyroje pasidalino savo komandos statistika. Šiais metais Dakaro ralyje šioje komandoje dirba 88 žmonės, iš kurių – 12 inžinierių, 26 mechanikai, 1 gydytojas, 2 masažuotojai. Komanda turi keturis lenktyninius automobilius ir 25 techninio aptarnavimo bei kitus automobilius.
Tad nenuostabu, kad turėdamos daug technikos ir žmonių, gamyklinės komandos Dakaro ralio bivuakuose užima nemažai vietos ir neįmanoma jų nepastebėti einant pro šalį: vienodi lenktyniniai automobiliai, besiilsintys vienodose palapinėse, daugybė vienodų techninio aptarnavimo sunkvežimių ir kitos technikos, aplink techniką zujantys vienodai aprengti mechanikai ir kitas personalas.
Tuo tarpu privati komanda automobilių sporte yra ta, kurios gerove nesirūpina jokia automobilių gamykla. Ji pati susiranda rėmėjus, perka lenktyninius automobilius, samdo reikalingą personalą, įsigyja remontui reikalingas dalis ir kt. Labai dažnai privačias komandas sudaro vienas ekipažas, kuris į Dakarą atkeliauja su vienu techninio aptarnavimo sunkvežimiu. Tik nedidelė dalis privačių komandų turi du ar daugiau ekipažų. Privati komanda yra ir „General Financing team Pitlane“ bei likusios Dakare dalyvaujančios lietuvių komandos. „General Financing team Pitlane“ turi vieną lenktynių ekipažą, techninio aptarnavimo sunkvežimį, iš viso 16 komandos narių bei tris visureigius keliavimui.
Nors pirmas vietas Dakaro ralyje užima gamyklinių komandų pilotai, turintys praktiškai neribotas galimybes siekti geriausio rezultato, visgi ir privati komanda gali būti sėkminga. Pavyzdžiui, 2015 m. „General Financing team Pitlane“ Dakare privačių komandų įskaitoje laimėjo pirmą vietą. Komanda turi ir geriausią Baltijos valstybių rezultatą Dakare – 26-ą vietą.


