
Rusijoje gyvenančių automanų pradėtas projektas turi kelis esminius „Audi RS3“ komponentus: variklį, pavarų dėžę ir keturių varančiųjų ratų pavarą.
Šalia priekinės ašies kabantis penkių cilindrų variklis su naujai įdiegta variklio valdymo programa dabar išvysto beveik 360 arklio galių ir 580 Nm sukimo momentą. Jis buvo suporuotas su standartine „DQ500“ – 7 laipsnių, dvigubos sankabos pavarų dėže ir „Audi RS3“ vairuotojus džiuginančia „Quattro“ pavara. Kaip ir minėjome anksčiau, visa tai buvo paimta iš šiam projektui pasitarnavusio „Audi RS3“ donoro.
Projekto autoriai puikiai suprasdami kur veliasi ir ką nori pasiekti su šiuo „Yeti RS“, taip pat pasirūpino standesniais amortizatoriais, kurie padėtų automobilį suvaldyti posūkiuose. Tuo tarpu pasiekus ne visiems eismo dalyviams priimtiną greitį, naują „Yeti“ versiją padės sustabdyti gerokai rimčiau nusiteikusi „Brembo“ komponentų šeimyna.

