• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Net ir Tarybų Sąjungos laikotarpiu mūsų šalies keliuose buvo galima išvysti vakarietiškų automobilių. Nors tai buvo labai, labai retas reiškinys, tačiau kai kurie automanai galėjo pasigirti galimybe džiaugtis daugeliui neįkandama mašina. 
Vokiškais, prancūziškais, itališkais ar britiškais automobiliais išlepinti Vakarų Europos gyventojai galėjo sau leisti pasvajoti apie 7 serijos „BMW“, „Ferrari“, „Porsche 911“ ar bet kurį kitą įspūdingą automobilį. Tuo tarpu apie kokius automobilius svajojo tie, kurie gyveno už geležinės uždangos? „Moskvič“? „Lada“? Šiek tiek prakutę galėdavo sau leisti pasvajoti ir apie „Volga“ ar „Čaika“, tačiau vos vienas kitas vairavo iš užsienio atgabentus automobilius.
Svajonių automobilių sąrašas kardinaliai pasikeitė, kai Lietuva tapo nepriklausoma šalimi. Iš įvairiausių senojo žemyno kampelių į Lietuvą buvo vežamos skirtingų markių mašinos: nuo to meto pažibos „Audi 100“ iki ištvermingų „Mercedes Benz“ ar „Volvo“. Tuo pat metu, kai Lietuva pagaliau išsilaisvino nuo tokių užsienio prekybos apribojimų, Vokietijoje buvo gaminamas prabangių sedanų klasės „Audi V8“ –tuometinis „keturių žiedų“ gamintojo flagmanas, pirmasis „Audi“ su V8 varikliu ir automatinės transmisijos bei keturių varomųjų ratų deriniu.

Net ir Tarybų Sąjungos laikotarpiu mūsų šalies keliuose buvo galima išvysti vakarietiškų automobilių. Nors tai buvo labai, labai retas reiškinys, tačiau kai kurie automanai galėjo pasigirti galimybe džiaugtis daugeliui neįkandama mašina. 
Vokiškais, prancūziškais, itališkais ar britiškais automobiliais išlepinti Vakarų Europos gyventojai galėjo sau leisti pasvajoti apie 7 serijos „BMW“, „Ferrari“, „Porsche 911“ ar bet kurį kitą įspūdingą automobilį. Tuo tarpu apie kokius automobilius svajojo tie, kurie gyveno už geležinės uždangos? „Moskvič“? „Lada“? Šiek tiek prakutę galėdavo sau leisti pasvajoti ir apie „Volga“ ar „Čaika“, tačiau vos vienas kitas vairavo iš užsienio atgabentus automobilius.
Svajonių automobilių sąrašas kardinaliai pasikeitė, kai Lietuva tapo nepriklausoma šalimi. Iš įvairiausių senojo žemyno kampelių į Lietuvą buvo vežamos skirtingų markių mašinos: nuo to meto pažibos „Audi 100“ iki ištvermingų „Mercedes Benz“ ar „Volvo“. Tuo pat metu, kai Lietuva pagaliau išsilaisvino nuo tokių užsienio prekybos apribojimų, Vokietijoje buvo gaminamas prabangių sedanų klasės „Audi V8“ –tuometinis „keturių žiedų“ gamintojo flagmanas, pirmasis „Audi“ su V8 varikliu ir automatinės transmisijos bei keturių varomųjų ratų deriniu.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


8 cilindrų svajonė
Vilniaus rajone gyvenantis Artūras keturių žiedų manija užsikrėtė jau seniai, mat jo tėtis kadaise pats vairavo „Audi 100 Quattro“. Nors nuo vaikystės labiau domėjosi ir užsiėmė sportu nei automobiliais, tėčio parodytas pavyzdys davė pradžią susidomėjimui mašinomis, o konkrečiai - „Audi“.
„Pradėjau domėtis, daug sėdėti forumuose, o labiausiai patiko „Audi V8“, apie ją svajojau jau nuo 13 metų," - kalbėjo dvidešimt trejų Artūras. Kaip pasakojo vaikinas, svajonės ir turėjo likti tik svajonėmis: vos gavęs vairuotojo pažymėjimą sėdo už „BMW“ markės automobilio vairo ir į „Audi“ nebesižvalgė. „Net negalvojau, kad turėsiu ar pirksiu, kol nepamačiau šios „V8“," - apie netikėtą vaikystės svajonės išsipildymą mums atskleidė Artūras, kuriam „Audi V8“ - pirmasis šios markės automobilis, kuris papildė vaikino automobilių parką ir prisijungė prie 5 serijos „BMW“.

REKLAMA


Automobilis, turintis sielą
Tikriausiai kiekvienas, nors kartą pirkęs naudotą automobilį, žino, jog rasti nepriekaištingos būklės ir puikios išvaizdos egzempliorių yra velniškai sunku, o dažnai „naujas“ pirkinys turi ir vienokių ar kitokių defektų. Ne išimtis buvo ir Artūro įsigyta „Audi V8“, kuriai važiuoklės modifikacijos buvo bandytos atlikti ir anksčiau: „Ji jau buvo žeminta ir prieš man nusiperkant, tačiau nevykusiai, ratai siekė priekinius sparnus,“ - pasakojo vaikinas. Automobilio išorė praktiškai nesiskyrė nuo dabartinės, tačiau būklė, prieš patenkant į mylinčio šeimininko Artūro rankas, buvo kiek prastesnė - netvarkinga išmetimo sistema ir pakaba, gerokai suvargusi automatinė pavarų dėžė.
Pats Artūras itin didelių pakeitimų nei variklio skyriuje, nei kėbule ar važiuoklėje neatliko. „Viskas liko pakankamai originalu, tik įtaisytos elektra valdomos ir šildomos priekinės sėdynės, uždėti „RH ZD R18“ ratai, gale 255/35, priekyje 225/40. Važiuoklė nuleista žemyn, priekinės spyruoklės pjautos, galinės - žemintos,“ - apie atliktus „Audi V8“ pritaikymo saviems poreikiams darbus pasakojo Artūras.
Vaikinas šiuo automobiliu važinėja kasdien ir neslėpė, kad „audinėje“ jam patinka absoliučiai viskas, nuo klasikinės išvaizdos iki istorijų ir legendų apie „V8“ modelį, tai automobilis, turintis sielą. Vienintelis „Audi V8“ trūkumas ar greičiau ypatybė, erzinanti Artūrą - sena automatinė pavarų dėžė.
Originalus 4,2 litro darbinio tūrio variklis, išvystantis 280 AG ir 400 nm sukimo momentą, jokių modifikacijų nėra ragavęs, tačiau Artūras neslėpė, kad ateityje numatyti ir pakeitimai variklio skyriuje. Tačiau visų pirma vaikino siekiamybė -nepriekaištinga automobilio būklė : „Planuose - ratų dažymas ir lyginimas, automobilio pakabos ir viso kėbulo tvarkymas, o kai visi šie darbai bus atlikti ir nekils jokių problemų, ieškosime būdų kelti variklio galią,“ - pasakojo „Audi V8“ šeimininkas.

GALERIJA


VIDEO




Jeigu turite įdomią, išskirtinę, modifikuotą, restauruotą ar automobilių sportui paruoštą mašiną - susisiekite su mumis 
el.paštu. Norėtume visiems automanams parodyti ir papasakoti apie jūsų automobilį/projektą/bolidą. 

 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų